خودرویی که معاون وزیر را تا دم مرگ برد+ فیلم

کدخبر: ۶۲۰۳۹۱
اقتصادنیوز:تصاویر منتسب به خودروی واژگون شده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد این خودرو که داخلی بوده، آسیب زیادی دیده، هرچند ایربگ آن باز شده است.
خودرویی که معاون وزیر را تا دم مرگ برد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، برخی رسانه ها تصاویری منتسب به خودروی واژگون شده حامل معاون وزیر صمت و همراهان وی را منتشر کرده اند که نشان می دهد خودروی موردنظر داخلی بوده و آسیب زیادی دیده است.

دیروز خبر رسید که خودروی حامل محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت به همراه راننده و یک سرنشین دیگر، در اتوبان قزوین_کرج در ورودی دانشگاه آزاد باراجین واژگون شده است.

تصاویر منتشره و منتسب، نشان می دهد خودروی حامل معاون وزیر و همراهان وی، پژوپارس بوده که در اثر واژگونی، نقاط مختلف آن آسیب زیادی دیده است. به عنوان مثال، سقف این خودرو فرو رفته و بخشی از آن له شده و سپر جلو نیز کنده شده است. همچنین شیشه عقب خودرو کنده شده و شیشه جلویی آن نیز آسیب زیادی دیده است. چرخ قسمت راننده نیز از جا درآمده است. با این حال ایربگ سمت راننده باز شده، اما در تصاویر منتشره چندان مشخص نیست که آیا ایربگ سرنشین جلو نیز باز شده است یا نه. در نهایت اینکه در صندوق عقب خودروی واژگون شده، پرچم ایران دیده می شود.

طبق اعلام رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین، بر اثر واژگونی این خودرو، هر سه سرنشین مصدوم و بلافاصه به بیمارستان رازی قزوین منتقل می‌شوند. به گفته حسن اسماعیلی، دو همراه معاون وزیر بعد از چند ساعت از بیمارستان ترخیص می شوند، اما برادران به دلیل آسیب بیشتر به خصوص شکستگی از ناحیه سر و دنده، برای ادامه درمان به تهران منتقل شده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید