قیمت خودروهای داخلی در بازار

بازار خودرو تغییر مسیر داد؛ رشد 25 میلیون تومانی «هایماS8» + جدول قیمت

کدخبر: ۶۲۹۲۷۲
اقتصادنیوز: بررسی بازار نشان می‌دهد اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی امروز 29 بهمن 1402 شکل صعودی به خود گرفتند و با رشد در بازار قیمت‌گذاری شدند، برخی از پرطرفدارها هم تغییر قیمت نداشتند.
بازار خودرو تغییر مسیر داد؛ رشد 25 میلیون تومانی «هایماS8» + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی بازار در روز جاری دچار افزایش قیمت داشتند و این نوسانات قیمتی در بازار خودروهای مونتاژی، بیش از خودروهای تولید داخل بود. رشد قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز در حالی رقم خودرو که داخلی‌ها هفته گذشته را با افت قیمت به پایان رسانده بودند، اما نوسان قیمت دلار در بازار و جو روانی به وجود آمده موجب شد تا فعالان بازار این تغییر مسیر را یکی از دلایل افزایش قیمت در بازار اعلام کنند.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «هایماS8» در بازار رکورد رشد قیمت امروز را شکست و با افزایش 25 میلیونی در بازار  قیمت‌گذاری شد، در میان محصولات خانواده سایپا هم نیمی از خودروها تغییر قیمت نداشتند و نیمی دیگر با رشد اندک راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز و نسبت به چهار روز گذشته «پژو 206 دنده‌ای» 575 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و رشد 5 میلیونی داشت. «هایما S8» هم در بازار یک میلیارد و 855 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 25 میلیونیرا تجربه کرد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها هم «تارا اتوماتV2» امروز 890 میلیون قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 849 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 6 میلیون تومانی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» با افزایش 5 میلیونی در بازار 915 میلیونی شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 722 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد افزایش 2 میلیونی داشت.

اقتصااااد 29

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 688 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز رشد قیمت را تجربه کردند و با این شرایط، «کوییک‌R دنده‌ای» با افزایش 3 میلیونی در بازار 395 میلیون تومان قیمت خورد و و رشد سه میلیونی داشت و «کوییک دنده‌ایS» هم با رشد یک میلیونی در بازار 395میلیون تومانی شد. از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» امروز 387 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا هاچ بک EX» هم 376 میلیون تومانی شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز با افت یک میلیونی 404 میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد. 

اقتصاد 29

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید