نتیجه نظرسنجی سی‌بی‌اس به محض پایان مناظره اول؛ بایدن ۴۸، ترامپ ۴۱

کدخبر: ۳۶۴۵۷۷
اقتصادنیوز: براساس نتایج نظرسنجی سی‌بی‌اس نیوز که به محض پایان اولین مناظره انتخاباتی آمریکا انجام شد، جو بایدن دموکرات توانست رئیس‌جمهوری آمریکا را با اختلاف اندک شکست دهد.
نتیجه نظرسنجی سی‌بی‌اس به محض پایان مناظره اول؛ بایدن ۴۸، ترامپ ۴۱

 

به گزارش اقتصادنیوز ، به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، پس از برگزاری یک مناظره پرهیاهو که مجری‌ نمی‌توانست دونالد ترامپ را آرام کند که صحبت‌های جو بایدن و خودش را قطع نکند، ۴۸ درصد از تماشاچیان این مناظره بایدن را با پیروز دانستند و ۴۱ درصد هم به ترامپ رای دادند و ۱۰ درصد این مناظره را برابر ارزیابی کردند.

بازتاب مناظره ریاست جمهوری این نامزدها در شبکه‌های اجتماعی قابل توجه است. بسیاری از کاربران روی لحن تهاجمی ترامپ و قطع کردن پیاپی صحبت‌های بایدن و کریس والاس اشاره داشته و تاکید می‌کنند که اگر مناظره‌های بعدی هم به این شکل باشند، بیهوده خواهند بود.

مناظره انتخاباتی این دو رقیب جمهوری‌خواه و دموکرات در دانشگاه «کیس وسترن ریزرو» در کلیولند ایالت اوهایو با مجری‌گری «کریس والاس» که در فاکس نیوز مشغول به کار است و در شش بخش ۱۵ دقیقه‌ای حول محورهای سوابق این دو نامزد، دیوان عالی آمریکا، کووید-۱۹، اقتصاد، نژاد و خشونت در شهرها و درستی انتخاباتی انجام شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید