اعلام دلیل انتقال ترامپ و همسرش به قرنطینه

کدخبر: ۳۶۴۷۹۶
اقتصادنیوز: رییس جمهوری آمریکا در پی مثبت شدن آزمایش کرونای یکی از مشاورنش، اعلام کرد که به همراه همسرش خود را قرنطینه کرده‌اند.
اعلام دلیل انتقال ترامپ و همسرش به قرنطینه

به گزارش اقتصادنیوز«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا روز جمعه در پیامی توییتری نوشت: هوپ هیکس [مشاور ترامپ] که به سختی و بدون کوچکترین استراحتی کار می‌کرد، آزمایش کرونایش مثبت شده است. فاجعه است! بانوی اول [ملانیا ترامپ] و من منتظر جواب آزمایش خودمان هستیم. در همین حال، روند قرنطینه خود را شروع می‌کنیم!

رسانه‌های آمریکا ساعاتی پیش از این توییت ترامپ گزارش دادند که «هوپ هیکس» از مشاوران او در کاخ سفید به کرونا مبتلا شده و این هفته به همراه ترامپ سفر کرده و چندین بار همراه او بوده است.


در این رابطه بخوانید:

>>>>ترامپ و ملانیا به کرونا مبتلا شدند

>>>>جانشینی مایک پنس در زمان کرونای ترامپ/ مناظره دوم ترامپ و بایدن لغو می شود


به نوشته تارنمای خبری هیل، هیکس تاکنون نزدیکترین فرد به ترامپ بوده که به کرونا مبتلا شده است. او مرتب به اتاق کار ترامپ در کاخ سفید رفت‌وآمد دارد و بارها با او به سفر رفته است؛ هیکس روز سه‌شنبه نیز در مناظره اول ترامپ با رقیب دموکراتش همراه او بوده است.

براساس این گزارش، کارکنانی که در تماس نزدیک با ترامپ هستند، هر روز آزمایش کرونا می‌دهند و معنای آن این است که هیکس روز پنجشنبه نتیجه آزمایشش مثبت شده است.

اعلام این خبر در حالی است که ترامپ به تازگی اولین مناظره خود را با «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام داده و مناظره‌ای دیگر در پیش دارد و تا زمان انتخابات نیست کمتر از یک ماه و نیم باقی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید