​واکنش تند عبدالله ناصری به ادعای محمود واعظی درباره حمایت اصلاح‌طلبان از دولت

کدخبر: ۳۶۵۹۸۳
اقتصادنیوز: عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب در نامه‌ای سرگشاده به اظهارات محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری درباره حمایت اصلاح طلبان و رهبری این جنبش-سیدمحمد خاتمی- واکنش نشان داد.
​واکنش تند عبدالله ناصری به ادعای محمود واعظی درباره حمایت اصلاح‌طلبان از دولت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کانال تلگرامی عصرما متن این نامه در ادامه می‌آید:

به نام خداوند داور
جناب آقای محمود واعظی
رییس محترم دفتر ریاست جمهوری
با سلام و عرض تسلیت اربعین شهیدان کربلا و در ارتباط با سخنان امروز شما مبنی بر حمایت کامل بیشتر اصلاحیون ودر رأس آنها رهبری جبهه از جناب روحانی لازم بود چند مطلب را یادآوری کنم:
۱-اصلاح طلبان قدرت‌محور همه حامی روحانی ‌و دولت او هستند بدون تردید.
۲-اصلاح طلبان جامعه محور و در رأس آنها رهبری جبهه ، در یک طیف ناامید تاحامی منتقد شفاف ،از روز معرفی دولت یازدهم در سال ۱۳۹۲ تا امروز رویکرد بهدولت تدبیر! و امید! را صادقانه بیان کرده‌اند، چه در قالب نامه و پیام و دیدار و یا از طریق رسانه.
۳-اصلاح طلبان جامعه محور همان تحول خواهانی اند که تدبیرشان در ۹۲و تکرارشان در ۹۶ روحانی را بر صندلی پاستور نشاند واز همان آغاز شاهد بدقولی ایشان بودند، از عدم پیگیری‌ موضوع محصوران سبز تا سپردن وعده اصلی اش(توسعه سیاسی-اجتماعی)بهیک اصولگرای ضد توسعه.
۴- رییس جمهوری که جنبش مدنی و اعتراضی آبان ۹۸را که آن هم ناشی از بی‌تدبیری هموست، اغتشاش می نامد چه نسبتی با اصلاحات اصیل و رهبری آن دارد.
۵-اگر اجازه داشتم ویا از ظرافت و سعه صدر جناب خاتمی آگاه نبودم در همین نامه مواردی را بازگو می کردم، باشد تا فرصتی دیگر.
 
عبدالله ناصری
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید