رئیس کارکنان کاخ سفید:

نمی‌خواهیم شیوع کرونا را کنترل کنیم!

کدخبر: ۳۶۹۲۸۶
اقتصادنیوز: سی ان ان روز یکشنبه گفت که رییس کارکنان کاخ سفید پذیرفته که دولت ترامپ مهار بیماری کووید ۱۹ را رها کرده است.
نمی‌خواهیم شیوع کرونا را کنترل کنیم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مارک میدوز در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد که ما نمی خواهیم همه گیری را کنترل کنیم، ما می خواهیم این واقعیت را کنترل کنیم که واکسن دارویی دریافت می کنیم.

رییس کارکنان کاخ سفید در پاسخ به مجری سی ان ان که چرا علاقه ای برای مهار ویروس کرونا ندارید؟ گفت: زیرا مانند ویروس آنفلوانزا یک ویروس مسری است.

شیوع ویروس کرونا در آمریکا به طور بی سابقه گسترش یافته و در چند روز گذشته آمار مبتلایان چند بار رکورد زد اما با این وجود دولت ترامپ همچنان بر این باور است که کرونا بیماری خطرناکی نیست و دولت وی توانسته در مهار این بیماری کشنده موفق باشد چیزی که آنتونی فائوچی رئیس موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا آن را رد می کند.

شیوع کرونا آن‌چنان در آمریکا گسترش یافته که از روز گذشته تا کنون سه مقام نزدیک به مایک پنس معاون رییس جمهوری آمریکا به کرونا مبتلا شده اند اما با این وجود معاون ترامپ از حضور در کمپین های انتخاباتی ممانعت نکرده و همچنان در حال برگزاری کارزارهای انتخاباتی رییس جمهوری است.

مردم آمریکا روز شنبه شاهد بالارفتن بی سابقه مبتلایان به ویروس کرونا بوده اند و تنها در یک روز ۸۳ هزار نفر در ایالت متحده به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

روند گسترش کرونا در آمریکا در حالی شیب صعودی خود را طی می کند که دونالد ترامپ دوباره با کم اهمیت دادن به بحران کرونا در پیامی توییتری دوباره به جای پاسخ دادن به نحوه مدیریت خود در کشور رسانه ها را به بزرگنمایی خطرات کرونا متهم کرد.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: اخبار جعلی مدام درباره موارد، موارد، موارد ابتلا به کرونا منتشر می شود، این موارد شامل بسیاری از افراد کم خطر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید