بایدن مطرح کرد؛

فلوریدا آبی شود کار ترامپ تمام است!

کدخبر: ۳۷۰۱۳۹
اقتصادنیوز: جو بایدن نامزد دموکرات ها بامداد جمعه پیش بینی کرد که در صورت پیروزی در فلوریدا، بدون شک رییس جمهور بعدی آمریکا خواهد بود.
فلوریدا آبی شود کار ترامپ تمام است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از واشنگتن پست، بایدن در کارزای انتخاباتی در کالج بروارد در روزهای پایانی هفته گفت: اگر فلوریدا آبی شود همه چیز تمام است. 

وی که برای حفظ فاصله اجتماعی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ماشین با حامیان خود سخن می گفت، افزود: من روزهایی را به دلیل کرونا برای در کنار بودن شما از دست دادم، اما ما چندی پیش تصمیم گرفتیم که سعی کنیم مسئولیت پذیر باشیم. 
وی از حامیان برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا تشکر کرد. 
بایدن همچنین در ادامه از سیاست های ترامپ در عدم مهار شیوع کرونا و موضوعات دیگر مانند نژادپرستی انتقاد کرد. 
نامزد دموکرات ها با اشاره به سیاست های غلط ترامپ گفت: من قرار نیست کشور را تعطیل کنم، اما من می خواهم که ویروس را از بین ببرم. 
بایدن پیش از این در مصاحبه با شبکه ای بی سی گفته بود که اگر دانشمندان تایید کنند من کشور را تعطیل خواهم کرد. 
ترامپ بایدن را به اتخاذ موضع محتاطانه غیرضروری متهم می کند. 
تنها پنج روز تا برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا نمانده و ترامپ در واپسین روزهای پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا از ایالتی به ایالت دیگر سفر می‌کند.
ترامپ این روزها مراسم‌های با شکوه به راه می‌اندازد و شو و نمایش بر پا می‌کند. سوار بر هواپیما "ایر فورس وان"، بر منطقه پرواز گودیر در ایالت آریزونا فرود می‌آید و ترانه مشهور کوئین، "ما قهرمانیم" از بلندگوها پخش می‌شود.
ترامپ در آریزونا خطاب به هواداران خود گفته است: «ما پیروزی خواهیم شد، پیروز، پیروز خواهیم شد!» او دست‌آورد خود را می‌ستاید و به مردم وعده می‌دهد که سال بس نیک در پیش دارند و آمریکا از چنان رونقی در سال آینده برخوردار خواهد شد که در تاریخ این کشور بی سابقه است.
بایدن را هم مورد حمله قرار می‌دهد. او را متهم به فساد می‌کند و مدعی می‌شود که اگر بایدن انتخابات را ببرد، آمریکا را ویران خواهد کرد.
ترامپ در آخرین روزهای پیش از انتخابات روز سوم نوامبر هر روز به سه یا چهار شهر و ایالت آریزونا، نبراسکا، نوادا، ویسکانسین، میشیگان، پنسیلوانیا سفر می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید