اظهارات مقام آمریکایی درباره انتقال موشک‌های دوربرد ایران به ونزوئلا

کدخبر: ۳۷۰۱۶۵
نماینده آمریکا در امور ایران و ونزوئلا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس و مغایر با رویکرد جامعه جهانی، مدعی شد که آمریکا ساز و کار بازگشت تحریم‌ها علیه ایران را فعال کرده که این به منزله بازگشت دائمی تحریم‌های تسلیحاتی است.
اظهارات مقام آمریکایی درباره انتقال موشک‌های دوربرد ایران به ونزوئلا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، «الیوت آبرامز» نماینده آمریکا در امور ایران و ونزوئلا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس و مغایر با رویکرد جامعه جهانی، مدعی شد که آمریکا ساز و کار بازگشت تحریم‌ها علیه ایران را فعال کرده که این به منزله بازگشت دائمی تحریم‌های تسلیحاتی است.

وی افزود که آمریکا از تمامی ابزارها و امکانات در دسترس خود برای مجازات هر شخص یا نهادی که اقدام به تامین، فروش، تامین مالی و انتقال تسلیحات متعارف از مبدأ و به مقصد ایران کند، استفاده خواهد کرد.

طرف‌های معامله تسلیحاتی با ایران را مجازات می‌کنیم

 

آبرامز ادامه داد که ایران تصمیم خود برای معاملات تسیلحاتی را اعلام کرده است و با توجه به روابط این کشور با ونزوئلا، کاراکاس یکی از اهداف بالقوه این معامله خواهد بود.

وی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، گفت: «می‌خواهم یک موضوع را کاملا روشن کنم:‌ انتقال موشک‌های دوربرد از ایران به ونزوئلا برای ما غیرقابل قبول است و آن را تحمل نخواهیم کرد».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید