اسپانسر حمله به کنگره آمریکا خودکشی کرد

کدخبر: ۳۸۹۷۴۵
"لورن باچلیر"، میلیونر بیت‌کوین که ادعا می‌شود مبلغ ۵۲۰ هزار دلار به آشوب‌گران کنگره آمریکا کمک مالی اهدا کرده، ماه گذشته بر اثر خودکشی در اتاق یک هتل لوکس پاریسی درگذشته است.
اسپانسر حمله به کنگره آمریکا خودکشی کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسپوتنیک، مبالغی که توسط باچلیر اهدا شده ظاهراً شامل ۲۵۰ هزار دلار به "نیک فوئنتس" است؛ شخصیت برجسته دست راستی که حین شورش ژانویه، بیرون ساختمان کنگره به تصویر کشیده شد.

بر اساس گزارش دیلی‌میل، باچلیر چند روز قبل از خودکشی در ۸ دسامبر که به نظر می‌رسد بر اثر سوء‌مصرف مواد بوده است، اتاقی در Hyatt Regency Etoile Paris اجاره کرده بود.

یک منبع نزدیک به تحقیقات گفت: آقای باچلیر توسط یکی از کارکنان در اتاق Hyatt Regency در حالی پیدا شد که مدت زمانی از مرگ وی می‌گذشت.

باچلیر میلیونر طی ۸ سال آخر زندگی خود از "نورالژی عصب سه‌قلو" رنج می‌برد؛ بیماری مزمن عصبی که بدن را دچار دردهای شدید می‌کند و توسط دارویی درمان می‌شود که مصرف آن در دوز غیرنسخه‌ای می‌تواند کشنده باشد.

طبق گزارش‌ها، مقامات محلی تأیید کرده‌اند که باچلیر یک نامه خودکشی به جا گذاشته در آن خود را "زندانی" بدنش توصیف کرده و گفته به آنچه کالبدشکافی نشان می‌دهد، علاقمند است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید