فرمانده نیروی دریایی ارتش: نشانه‌های فروپاشی استکبار جهانی آشکار شده است

کدخبر: ۳۸۹۸۶۷
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: استکبار برای متوقف کردن انقلاب اسلامی موفقیتی به دست نیاورده، اما نشانه فروپاشی خودش آشکار شده است که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش: نشانه‌های فروپاشی استکبار جهانی آشکار شده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، امروز (یکشنبه) در محفل انس با قرآن بر روی عرشه ناوبندر مکران که به مناسبت چهل و دومین طلیعه انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: استکبار جهانی جبهه یکپارچه از دشمنان را از لحظه پیروزی انقلاب شکل داد تا این انقلاب را متوقف کنند، اما شهدا حماسه‌ای آفریدند که تا امروز جاری است.

وی افزود: استکبار برای متوقف کردن انقلاب اسلامی موفقیتی به دست نیاورده، اما نشانه فروپاشی خودش آشکار شده است که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم.

امیر خانزادی ادامه داد: ایران اسلامی در مرکز کانون قدرت‌آفرین جهان قرار گرفته است، در مرکز جغرافیایی برخوردار از ظرفیت‌هایی که اگر قدرت حق در آن قرار گیرد، تأثیرهای جهانی دارد؛ جغرافیایی با اهمیت‌تر از ایران اسلامی در جهان وجود ندارد و این برای هر قدرتی ارزشمند است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وعده حق الهی امروز در این جغرافیا درحال شکل گرفتن است، در جایی که ظرفیت‌های فراگیری برای هدایت جهانی وجود دارد و کسانی که این ظرفیت بزرگ را از دست دادند، می‌دانند چه رخداد بزرگی درحال شکل گرفتن است. مرجعیت عظیمی در این جغرافیا در جنبه‌های مختلف علمی و فرهنگی و... شکل خواهد گرفت.

امیر دریادار خانزادی بیان کرد: ولایت یکی از برجسته‌ترین ظرفیت‌هایی است که در نهاد انقلاب وجود دارد و انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند؛ ظرفیت بزرگ دیگر هم قرآن کریم و آموزه‌های اسلامی است.

وی افزود: قرآن کریم به تنهایی همه ظرفیت‌ها و آموزه‌های لازم را در خود دارد و شهادت در بستر آموزه‌های دینی متبلور می‌شود و قرآن شهدا را به‌عنوان سعادتمندان معرفی کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: گام اول انقلاب اسلامی تثبیت بود که با موفقیت برداشته شد و گام دوم که تمدن‌سازی است، آغاز شده است.

امیر دریادار خانزادی خاطرنشان کرد: اقتداری که امروز در ایران اسلامی تبلور یافته برای همه ملت‌های جهان الهام‌بخش و امیدآفرین است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید