نتانیاهو محاکمه می شود

کدخبر: ۳۹۱۳۲۵
محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با پرونده های فساد مالی از امروز یکشنبه از سرگرفته می شود.
 نتانیاهو محاکمه می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با کمک محدودیت‌های کرونایی توانسته بود جلسه دادگاه فساد مالی خود را به تعویق بیندازد، از امروز یکشنبه بار دیگر پای میز محاکمه می‌نشیند.

در همین رابطه شبکه کان گزارش داد: جلسه رسیدگی به اتهامات بنیامین نتانیاهو در خصوص پرونده «چهار هزار» از امروز آغاز و فردا دوشنبه نخست وزیر اسرائیل در دادگاه حاضر می‌شود.

پرونده «چهار هزار» مربوط به واگذاری شرکت اصلی مخابرات رژیم صهیونیستی، موسوم به بِزِک، به «شائول آلوویچ» در برابر دریافت پوشش رسانه‌ای مطلوب از خانواده نتانیاهو در پورتال این شرکت به نام «والانیوز» است.

دادگاه رسیدگی به فساد مالی بنیامین نتانیاهو اوایل بهمن ماه، جلسه محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به بهانه شرایط کرونایی تا هشتم فوریه (۲۰ بهمن ماه) به تعویق انداخت و بنا به درخواست دادستانی، قرار است جلسه محاکمه فردا، دوشنبه با حضور نتانیاهو و دیگر متهمان پرونده برگزار شود.

نتانیاهو در سه پرونده فساد مالی به پرداخت رشوه، کلاهبرداری و سو استفاده از اعتماد عمومی متهم است اما تا کنون در جلسات دادگاه حاضر نشده است.

سال گذشته دادستان رژیم صهیونیستی رسماً علیه نتانیاهو اعلام جرم و او را به فساد مالی، تقلب و سو استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید