وزیر پیشین راه و شهرسازی خواستار حضور در مجلس شد

نامه صریح آخوندی به قالیباف:کشور 5 سال رها بوده است؟

کدخبر: ۳۹۱۳۹۲
اقتصادنیوز: به نحوی طرح موضوع می‌ شودکه گویی کشور اساسا فاقد ارکان حکم‌رانی چون رهبری، ریاست جمهوری و سایر نهادهای نظارتی بوده‌است. وزیری به تنهایی فعال ما یشاء بوده و هرچه خواسته عمل کرده‌است
نامه صریح آخوندی به قالیباف:کشور 5 سال رها بوده است؟

به گزارش اقتصادنیوز عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی در نامه ای به محمد باقر قالیباف خواستار تعیین وقتی برای او با هدف پاسخگویی به نقدها و ابهام های نمایندگان کنونی مجلس شد.

او در نامه خود به رئیس مجلس با اشاره به اینکه به طور مداوم تعدادی از نمایندگان مجلس به نام برخی کمیسیون ها در رسانه ها طرح می شود که گاهی توهین امیز و همراه با ایراد اتهام به من و همکارانم است بر آمادگی مجدد خود برای توضیح سیاست های حوزه مسکن در دوره تصدی خود بر وزارت راه و شهرسازی  تاکید کرده است.

او در بخشی از این نامه نوشته است: پاسخگوبودن مسئولان اصل بنیادین دموکراسی است. افتخار من این است که سه بار توسط دو مجلس با اکثریت قاطع جریان سیاسی مقابلم استیضاح شده و شش بار مورد سوال قرار گرفته‌ام و همواره توضیح‌هایم مجلس را قانع کرده و حتی یک کارت زرد هم در پرونده اینجانب وجود ندارد. برخی نمایندگان مجلس فعلی به‌جای نقد سیاست، بدون بررسی فرد را تخطئه می‌کنند. آنان به نحوی طرح موضوع می‌کنند که گویی کشور اساسا فاقد ارکان حکم‌رانی چون رهبری، ریاست جمهوری، دولت، قوه‌ی قضائیه، مجلس و سایر نهادهای نظارتی بوده‌است. وزیری به تنهایی پنج سال فعال ما یشاء بوده، کشور رها بوده و وی هرچه خواسته عمل کرده‌است. هم‌چنان آماده حضور در مجلسم.

آخوندی

آخوندی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید