مرحله نخست رزمایش پیامبر اعظم(ص) در دهلران ایلام برگزار شد

کدخبر: ۳۹۲۳۱۳
مرحله نخست رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۶ نیروی زمینی سپاه در بخش هایی از منطقه عملیاتی دست عباس شهرستان دهلران استان ایلام برگزار شد.
مرحله نخست رزمایش پیامبر اعظم(ص) در دهلران ایلام برگزار شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، این رزمایش با محوریت قرارگاه منطقه ای کربلا از صبح روز پنجشنبه با حضور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی دشت عباس شهرستان دهلران و مناطق جنوب غرب کشور آغاز شد.

در این رزمایش یگان های برگزیده تکاور، زرهی، موشکی، پهپاد و جنگال نیروی زمینی سپاه و هوانیروز سپاه حضور دارند.

یکی از اقدمات جالب توجه در این رزمایش ارائه خدمت رسانی به مردم منطقه در قالب کمک های مومنانه و خدمات پزشکی و بهداشتی بود.

 اتخاذ رویکرد آفندی بر اساس دکترین جدید سپاه مبنی بر استراتژی دفاعی متکی بر عملیات تهاجمی، اجرای عملیات دفع رخنه به صورت ترکیبی از نیروهای زرهی و پیاده در شب و اجرای عملیات تهاجم شبانه هوانیروز از ویژگی‌های برجسته رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ نیروی زمینی سپاه است.

 در حاشیه این رزمایش ، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه امیر المومنین(ع) در خصوص خدمات دهی به مردم و نیز وضعیت امنیتی مرزهای استان به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه  داد.

 این رزمایش با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان در منطقه عمومی دشت عباس و  جنوب غرب کشور آغاز شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید