زندگی مردان ترامپ پس از خروج از قدرت

همسر کارگردان تحریم حداکثری علیه ایران هنرپیشه شد+عکس

کدخبر: ۳۹۲۴۸۴
همسر وزیر خزانه داری سابق آمریکا که طراح فشار حداکثری تحریم ها بر ایران بود به طور جدی وارد عرصه سینما شد.
همسر کارگردان تحریم حداکثری علیه ایران هنرپیشه شد+عکس

بر اساس گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت هیل، لوئیز لینتون ، همسر استیون منوچین ، وزیر خزانه داری سابق آمریکا به طور جدی وارد عرصه سینما شد. او علاقه داشت که ستاره سینما شود و از سال 2007 بخت خود را آزمون کرد اما هیچ گاه نتوانست به این شهرت برسد. ازدواج با وزیر خزانه داری دولت ترامپ و سبک پوشش او موجب شد در عرصه رسانه ای مشهور شود اما او شهرت از حوزه سینما را بیش از سیاست می پسندید. رسانه های آمریکایی خبر داده اند اولین فیلم او امروز اکران می شود. فیلمی که یک کمدی سیاه است و لینتون هم کارگردانف هم نویسنده و هم نقش اول را بر عهده دارد.

 بلومبرگ در این باره گزارش داده است لینتون ، بازیگر ، تهیه کننده و همسر استیون منوچین وزیر خزانه داری سابق ، فیلمی ساخته است که نمی توان رد یا تایید کرد در مورد همسر یکی از اعضای عالی رتبه دولت ترامپ هست یا نیست.

استیون منوچین  سیاستمدار، مدیر صندوق پوشش ریسک و تهیه کننده سینما و اهل ایالات متحدهٔ آمریکا است که هفتادو هفتمین وزیر خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا بود.پدر او بانکدار و از شرکای گلدمن ساکس، و مؤسس گالری منوچین در خیابان ۷۸ نیویورک بود. او دانش‌آموختهٔ دانشگاه ییل است.

در سال ۲۰۰۴ او شرکتی را بنیان نهاد که تأمین‌کنندهٔ مالی فیلم‌هایی چون مردان ایکس و آواتار بود.در هالیوود، منوچین در همکاری با رت‌پک  انترتینمنت، تک‌تیرانداز آمریکایی و مکس دیوانه: جاده خشم را تهیه کرد. او کارگردان کارزار فشار حداکثری علیه ایران بود و تلاش داشت در قامت وزیر خزانه داری تمام مسیرهای نقل و انتقالات مالی برای ایران را مسدود کند. منوچین در دوران وزارت خود تصور می کرد می تواند با پیشبرد سیاست حداکثری مدنظر ترامپ به اهداف او در مذاکره با ایران کمک کند. پس از شکست ترامپ و کنار رفتن منوچین از وزارت خزانه داری حال ظاهرا خانواده او به شغل اصلی خود بازگشته اند.

.بلومبرگ خبر می دهد  همسر او وارد دنیای بازیگری در هالیوود شده است. لوئیز لینتون در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت که به دلیل نقش همسرش در دولت ترامپ ، مورد اهانت قرار گرفته و افزود که این امر تأثیر مستقیمی در حرفه او در هالیوود داشته است.این بازیگر گفت حال اما  خیالش راحت است که شوهرش دیگر در کانون توجه سیاسی نیست.

وزیر خزانه داری

او در مصاحبه خود به فاکس نیوز گفت: « خوشبختانه همسر من دیگر در سیاست حضور ندارد و من از این که شوهرم در لس آنجلس در خانه کنار من هست، خوشحالم. من فکر می کنم به دلیل ارتباط من با آن دولت ، مردم این تصور قبلی را در مورد من دارند یا درباره من بد می گویند.»

دلیل دید منفی به همسر منوچین

این تهیه کننده و بازیگر در گذشته توجه منفی رسانه ها را به خود جلب کرده است ، از جمله نمونه ای که در سال 2017 کنار همسرش با برگه های پول چاپ شده جدید عکس گرفتند.

او همچنین عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که نشان می داد در حالی که با منوچین و میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا در سفر بود با طرح لباس گران قیمت در حال ترک هواپیمای دولتی است.

وزیر خزانه داری

جایگاه دولت ترامپ در زندگی همسر منوچین

لینتون روز جمعه گفت که نقش جدیدش به او اجازه می دهد از قالبی که به گفته او در زمان همسرش در دولت ترامپ برای او ایجاد شده است ، خارج شود.

«من فکر می کنم این تنها راه است زیرا [دولت ترامپ] بر [حرفه من] تأثیرگذار بوده است. اما امیدوارم وقتی مردم فیلم را تماشا می کنند ، می توانند ببینند که من فقط یک فیلمساز هستم و درگیر هیچ سیاست و سیاسی بازی نیستم. من بسیار لیبرال هستم. »

همسر منوچین

لوئیز لینتون کیست؟

لوئیز لینتون  یک هنرپیشه اهل اسکاتلند است و در  2017 با استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری دولت ترامپ ازدواج کرد. و مدعی شده در اواخر دهه 90 با هدف بشر دوستانه به زامبیا رفته تا به صورت دواطلب به مردم کمک کند.زمان حضور خود در این کشور را تبدیل به یک کتاب کرد اما با اعتراض کمیسیون عالی زامبیا در لندن در خصوص روایت غیر واقعی اتفاقات ناچار به جمع کردن کتاب خود شد و با عذرخواهی قول داد عواید این کتاب را به خیریه ای که خود تاسیس کرده هدیه کند. نشریه تلگراف نیز با حذف خلاصه چاپ شده از او درباره زامبیا از خوانندگانش عذرخواهی کرد.

نیوریوک تایمز می نویسد:او گرچه در کارنامه کاری خود چند نقش داشته اما برخی از آنان فرعی بوده و در تدوین نهایی حذف شده است تنها نقش اصلی او نیز به خاطر کمک 50 هزار دلاری همسر اولش به کارگردان فیلم بوده است. در مجموع او از سال 2007 در 20 نقش بازی کرده که چندان جدی نبوده است. اما حال او در فیلمی که خودش نویسنده و کارگردان است نقش اول را بازی می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید