توضیحات درباره خودروی مقام معظم رهبری

کدخبر: ۴۰۰۴۹۵
اقتصادنیوز: خبرگزاری فارس درباره خبرجدید بی‌بی‌سی توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحات درباره خودروی مقام معظم رهبری

به گزارش اقتصادنیوز این خبرگزاری نوشت: بی‌بی‌سی فارسی در جدیدترین تحرکات خود، تصویر لباده حسن روحانی را که روی پارچه آن «ساخت ایتالیا» نوشته شده بود، بهانه‌ای کرد تا با آن نظام اسلامی و رهبری را مورد هجمه قرار دهد.

بی بی سی در یک پست اینستاگرامی تصاویری از برخی مسئولان دولتی را ردیف و در انتها تصویری از رهبر انقلاب مقابل یک خودرو را منتشر کرد و ایشان را متهم به تجمل‌گرایی کرد.

 ماجرای خودروی لوکس چیست؟

خودرویی که BBC فارسی سعی کرده به واسطه آن رهبر انقلاب را تجمل‌گرا معرفی کند مربوط به پروتکل تشریفاتی اجلاس سران غیرمتعهدها در سال ۱۳۹۱ در تهران بود؛ یعنی خودرویی که در تصویر مشخص است و رهبر انقلاب از آن پیاده شدند خودروی ایشان نیست و همان مدل خودرویی بود که برای سایر مهمانان از آن استفاده شده بود.

برخلاف این ادعاها، مدل خودروی تشریفات مقام معظم رهبری، مربوط به دهه ۱۹۷۰ بوده که چند سال پیش به دلیل مستهلک شدن آن را تعویض کردند و مدت‌ها است که خودروی مدل سال ۱۹۹۰ (یعنی ۳۰ سال پیش) را در اختیار دارند.

در ادامه تصاویری از ساده زیستی رهبر انقلاب را که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی در این سال‌ها قرار گرفته است، مشاهده می‌کنید.

خبرسازی درباره خودروی رهبر انقلاب /شایعه سازی جدید بی بی سی با جوسازی بر سر لباده حسن روحانی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید