کاندیدای اصولگرا: شعارم «نان،مسکن،آزادی» است/ عاشق چگوارا هستم

کدخبر: ۴۰۳۴۷۵
اقتصادنیوز؛ عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما از قصد خود برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده و گفته است شعار وی «نان، مسکن، آزادی» است.
کاندیدای اصولگرا: شعارم «نان،مسکن،آزادی» است/ عاشق چگوارا هستم

به گزارش اقتصادنیوز؛ عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما و  عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از علاقه خود به چگوارا سخن گفته است و همچنین شعار «نان، مسکن، آزادی» را به عنوان شعار انتخاباتی خود اعلام کرده است.

نمک

ضرغامی در این گفت‌وگوی مفصل پیرامون مسائل مختلفی از جمله انتخابات ۱۴۰۰ و برنامه‌های خود برای آن صحبت کرده است که برخی اظهارات وی در ادامه آمده است.

* تابلوی من «زیر میز زدن» است. زدن زیر میز ساختارها و روابط ناکارآمد. به حضرت عباس مردم می‌خواهند مقداری زندگی کنند. می‌خواهند مزه این انقلاب را یک خرده بچشند. پا را باید از گردن برخی برداشت، بگذاریم نفس بکشند.

* اخیرا می‌دانید چه خطی راه افتاده؟ می‌گویند «حضرت آقا در سخنرانی‌شان گفته‌اند که باید انتخابات پرشور بشود تا دشمن ناامید شود؛ آقا نگفته‌اند مشارکت حداکثری. آن موقع که آقا بخواهند همه بیایند پای صندوق، می‌گویند مشارکت حداکثری، آن جایی که می‌خواهند سر و ته‌ش را هم بیاورند با یک مشارکت حداقلی و یک کاندیدای تضمین شده بیاید و تمام شود آقا می‌گویند مشارکت پرشور و گسترده».

* آقایی که من شناخته‌ام وقتی که می‌گویند مشارکت پرشور، گسترده و دشمن شکن یعنی همان مشارکت حداکثری. نروید آقا را مرزبندی کنید. دوستان ما این کار را می‌کنند. این‌ها ظلم به رهبری است. برای همین خیلی وقت‌ها من می‌گویم برخی اصول‌گراها ظلم به رهبری می‌کنند.

* نه کاندیدای پوششی هستم نه برای کسی می‌آیم نه با توصیه کسی می‌آیم نه نیابتی هستم. آدم‌های آویزان رجل سیاسی نیستند. من خودم را گرم‌ می‌کنم هرچه جلو می‌رویم و فضای انتخابات و معادلات را می‌بینم، می‌بینم که حضور من در رقابت‌ها ضروری‌تر است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید