کابوس بی پایان صهیونیستها + ویدیو

کدخبر: ۴۱۱۹۹۹
موشک‌های مقاومت همچنان خواب صهیونیست‌ها در همه سرزمین‌های اشغالی آشفته کرده است

به گزار ش اقتصادنیوز به نقل از­ ­­خبرگزاری صدا و سیما ؛ موشک‌های مقاومت همچنان خواب صهیونیست‌ها در همه سرزمین‌های اشغالی آشفته کرده است. صدای انفجار، آژیر و جابجایی نظامیان و فرار صهیونیست‌ها اوضاع این روز‌های فلسطین اشغالی است. زندگی در سرزمین‌های اشغالی بطور کاملا فلج شده و دیگر از گنبد آهنین و سپر دفاعی رژیم صهیونیستی خبری نیست.

اسماعیل رضوان - عضو ارشد جنبش حماس اظهارداشت: ما تاکید می‌کنیم که مقاومت، حماس، القسام و دیگر گردان‌های مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین و در برابر تجاوزگری اشغالگران به قدس، غزه، کرانه باختری و به مردم ما آماده اند. ما همچنین تاکید می‌کنیم که مقاومت بهترین گزینه را برای آزادی قدس و فلسطین است. ما مسئولیت کامل تبعات جنایات ضد قدس و ضد ملت فلسطین را برعهده رژیم اشغالگر می‌دانیم.
صهیونیست‌ها در پاسخ به حملات موشکی مقاومت مناطق مسکونی و مراکز رسانه‌ای غزه باز هم بمباران کرد، اشغالگران از روی استیصال دیوانه وار نوار مورد حمله قرار داد.

 شهروند فلسطینی نیز گفت: رژیم اشغالگر بسیار ناتوان است، زیرا خانه‌ها را هدف قرار می‌دهد و آن‌ها را بر سر ساکنان ویران می‌کند و به همین دلیل ما شاهد ویرانی گسترده هستیم.

این شهروند فلسطینی ساکن غزه افزود: تصاویر واقعیت را نشان می‌دهند. به عبارت ساده ما در میدان جنگ هستیم و این کاملا قابل مشاهده است، این جنایت جنگی و از نظر همه قوانین ممنوع است.
همچنین همه تاکید می‌کنند که فلسطین و مسجد الاقصی خط قرمز است و آنان آماده اند و حاضرند که در راه مسجد الاقصی خون‌های بیشتری تقدیم کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید