تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات + عکس

کدخبر: ۴۱۲۰۴۳
ستاد انتخابات کشور در سومین روز خود ترافیکی سبک از چهره‌های سیاسی و سرشناس و در عین حال سنگین از افرادی خاص با تیپ‌های عجیب و غریب را تجربه کرد.
تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر؛  سومین روز ثبت‌نام داوطلبین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حالی از ساعت ۸ صبح آغاز شد که در خیابان‌های اطراف وزارت کشور، نیروهای امنیتی و انتظامی حضوری پرتعداد داشتند. از سوی دیگر زمزمه‌هایی مبنی بر حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از اقامه نماز عید فطر در وزارت کشور و ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم در میان خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات شنیده می‌شد.

تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات/ نامزدی که با نوه‌هایش آمد!

شنیده دیگری که آنچه دهان به دهان می‌چرخید، این بود که آیت‌الله رئیسی امروز به کرمان سفر خواهد کرد و پس از زیارت مزار سردار شهید سلیمانی به مشهد مقدس می‌رود و سپس به تهران خواهد آمد و ثبت‌نام خواهد کرد.

تنها داوطلب، کمی تاحدودی شناخته شده آن هم نه در فضای سیاسی، که اول صبح پنجشنبه به ستاد انتخابات آمد و ثبت‌نام کرد، «بهمن لامعه‌ای» عضو هیئت مدیره و معاون بین‌الملل بیمه ایران بود.

فردی با برنامه‌ای در مقیاس جهانی!

سایر داوطلبینی که به ستاد انتخابات مراجعه کردند، همه از افرادی بودند که تناسبی با چهار شرط «رجل سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر» نداشتند. به عنوان نمونه، مردی ۷۴ ساله از بروجرد آمده بود و اهدافی با مقیاس جهانی داشت و می‌گفت: «رئیس جمهور شوم جهان را پر از صلح و دوستی می‌کنم، همه سلاح‌های کشتارجمعی جهان را جمع می‌کنم، هیچ کس نباید صلاح کشتار جمعی داشته باشد، آنهایی هم که دارند باید سلاح‌های خود را از بین ببرند»

تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات/ نامزدی که با نوه‌هایش آمد!

روحانی فقط گرانی آورد

در یگر سو، یک مهندس بازنشسته پرواز هم به ستاد انتخابات آمده بود و دغدغه ازدواج جوانان را داشت و می‌گفت: «هدف من این است که مشکلات مردم را حل کنم نه مثل آقای روحانی که کلید نشان داد و فقط گرانی را برای مردم آورد»

داوطلب کراواتی!

داوطلب دیگری نیز با شکل و شمایلی عجیب، کراوات زده و مدل موهایی خاص، با ورودش به ستاد انتخابات، توجه عکاسان و خبرنگاران رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات/ نامزدی که با نوه‌هایش آمد!

فردی که می‌خواست وزارت خارجه را تعطیل کند!

در مقابل درب ورودی ستاد انتخابات کشور نیز یکی از داوطلبین که خود را معروف به «ضایعاتی» معرفی می‌کرد، قصد ثبت‌نام در انتخابات را داشت و می‌گفت: «شعارم دولت راحت‌خواران است»، او همچنین به دنبال تعطیلی وزارت خارجه است و می‌گوید فقط وزیری باشد که هر از چند گاهی یک فایل صوتی بدهد! این داوطلب همانند محمود احمدی‌نژاد قصد دارد در صورت عدم احراز صلاحیت، در انتخابات شرکت نکند.»

تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات/ نامزدی که با نوه‌هایش آمد!

این داوطلب چند دقیقه بعد اعلام کرد که وزارت کشور از ثبت نامش به علت نقص در مدارک خودداری کرد و در ادامه صحبت‌هایش گفت «یا من بازی، یا بازی خراب»

داوطلب دیگری که خود را نظامی معرفی می‌کند، با حضور در محل ثبت نام می‌گوید: «معتقد است رئیس‌جمهور باید جنم و اقتدار داشته باشد. می‌گوید همه آنچه غیرواقعی است را افشا خواهد کرد و جلوی غارت بیت المال را خواهد گرفت»، می‌گوید «همه این اقدامات را افتخاری انجام خواهد داد و در ازای آن هیچ حقوقی دریافت نمی‌کند.»

انتقاد رئیس ستاد انتخابات از احمدی‌نژاد

پس از دو روز که روند ثبت نام از داوطلبین انتخابات ۱۴۰۰ در حال انجام است، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در محل ثبت‌نام، از روند نام‌نویسی داوطلبین بازدید و با خبرنگاران گفتگو کرد. جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور هم که پیش از رحمانی‌فضلی به محل ستاد انتخابات آمده بود، از نحوه ورود روز گذشته احمدی‌نژاد به وزارت کشور و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط وی و هوادارانش انتقاد کرد و گفت: «یکی از داوطلبین روز گذشته پروتکل‌ها را رعایت نکرد و من می‌خواهم مسئولیت اجتماعی داوطلبین را گوشزد کنم. داوطلبی که اصرار می‌کند جمعیت قابل توجهی را بیاورد و در خیابان تجمع ایجاد کند، باید مسئولیتش را بپذیرد.»

مطهری: با لاریجانی قهر نیستم!

علی مطهری هم که امروز برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات آمد، پس از نام‌نویسی و هنگامی که برای نشست خبری آمد، در پاسخ به سوالی درخصوص نامزدی علی لاریجانی در انتخابات گفت: «بنده حدود ۲۰ روز است که با وی به صورت حضوری و تلفنی صحبت نکردم و واقعاً اطلاع ندارم که می‌خواهد بیاید یا نیاید» سپس از او پرسیدند آیا با لاریجانی قهر هستید که مدتی با هم صحبت نکردید؟ گفت: «خیر، به دلیل ماه رمضان و کرونا فرصت نکردیم حضوری یکدیگر را ببینیم.»

تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات/ نامزدی که با نوه‌هایش آمد!

مطهری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا عید فطر را هم به لاریجانی تبریک نگفتید؟ افزود: «خیر، اتفاقاً وی صبح امروز به بنده تبریک گفت و من هم هنوز تبریک نگفته‌ام.»

احمدی‌نژادی با کت قرمز

تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات/ نامزدی که با نوه‌هایش آمد!

امروز سالن ۶۰۰ نفره میزبان احمدی‌نژادی دیگر بود! احمدی‌نژادی با کت قرمز که نامش «شادمان» و نام خانوادگی‌اش «احمدی‌نژاد» بود. شباهت فامیلی او با رئیس‌جمهور سابق و کت قرمز رنگش جلب توجه می‌کرد. می‌گفت «می خواهد وزیر شادی داشته باشد و از احمدی‌نژاد، میرحسین موسوی و سایر روسای‌جمهور در دولتش استفاده کند؛ از احمدی‌نژاد در زمینه مسکن، از خاتمی در روابط بین‌الملل، از میرحسین موسوی در زمینه سلامت اقتصادی و از حسن روحانی در زمینه حرف زدن»

«عباس موقشنگ» در ستاد انتخابات

تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات/ نامزدی که با نوه‌هایش آمد!

داوطلب دیگری آمده بود با مدل موهایی خاص که خود را عباس محمدی معروف به «عباس موقشنگ» معرفی می‌کرد. او شعارش را «رفع حجاب و آزادی زنان» عنوان می‌کرد و می‌گفت: «فعلا برنامه‌ام همین است و برنامه دیگری ندارم»

مهرعلیزاده با نوه‌هایش آمد

تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات/ نامزدی که با نوه‌هایش آمد!

محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان و رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات به همراه نوه‌های پسری خود که یکی از آنها با لباس پاسداری و درجه های سرلشکری که به صورت معکوس نصب شده بود، با حضور در وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

خبرنگاران از مهرعلیزاده پرسیدند نوهای خود را معرفی کنید که گفت: «این‌ها نسل‌های آینده هستند»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید