واکنش مقاومت به احتمال حمله زمینی اسرائیل به غزه

کدخبر: ۴۱۲۱۲۶
ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) گفت که عملیات زمینی [احتمالی] ارتش رژیم صهیونیستی فرصتی است تا نظامیان بیشتری از این رژیم کشته شده یا به اسارت گرفته شوند.
واکنش مقاومت به احتمال حمله زمینی اسرائیل به غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا؛ 

 ابوعبیده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «در سایه اشاره دشمن برای حمله زمینی، ما نیز می‌گوییم که آماده‌ایم تا درس سختی به یاری خدا به شما بدهیم و این حمله دامی برای شما خواهد بود.»

همزمان «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای گفت که درگیری زمینی کوتاه‌ترین مسیر برای پیروزی واضح و حتمی است و صهیونیست‌ها خواهند دید که نیروهای مقاومت چگونه مانورهای زمینی خود را اجرا خواهند کرد.

او خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی افزود: «سرنوشت سربازانتان یا کشته شدن یا به اسارت در آمدن خواهد بود و ما را با چیزی که پیروزی ماست تهدید نکنید.»

هدف اسرائیل از طرح عملیات زمینی، جنگ روانی است

همچنین «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس خبر داد مصر، قطر و سازمان ملل به صورت روزانه، به این جنبش پیشنهاداتی ارائه می‌کنند.

خبرگزاری «سما» به نقل از العاروری گزارش داد، حماس از نظر اصولی، مشکلی با توقف جنگ ندارد، ولی علت جنگ که همان تعدی به قدس و مسجدالاقصی است، همچنان پابرجاست.

وی همچنین افزود حماس بر آزادی عبادت در قدس و توقف تجاوزات تأکید دارد.

این مسئول فلسطینی ادامه داد، حماس پیشنهادی برای آتش‌بس سه ساعته و بررسی فرصت کاهش تنش دریافت کرده است.

العاوری خاطر نشان کرد: «مخالف آتش‌بس سه یا شش ساعته هستیم... حماس خواستار جنگ نیست. موضع ما برای میانجی‌ها این است که اسرائیل توقف حملات خود به ملت فلسطین را اعلام کند».

وی با بیان اینکه هدف از تهدید رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات زمینی، صرفا تأثیر روانی بر ملت فلسطین است، تأکید کرد، جنگ زمینی، به سود نیروهای مقاومت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید