شباهت بخش پایانی بیانیه تاج زاده به یک ترانه

من، مصطفی تاج زاده رویایی دارم

کدخبر: ۴۱۲۱۶۴
اقتصاد نیوز: سید مصطفی تاج زاده پس از ثبت نام در انتخابات بیانیه ای را خواند که در بخش پایانی ترجیع بند متن آن این بود: من رویایی دارم.
من، مصطفی تاج زاده رویایی دارم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، مصطفی تاج زاده نامزد انتخابات 1400 در پس از ثبت نام در نشت خبری خود یک بیانیه را خواند. شروع بیانیه این گونه بود:"من سیدمصطفی تاج‌زاده یک شهروند، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، معاون امور بین‌الملل دولت میرحسین موسوی، یک اصلاح‌طلب، یک زندانی سیاسی هفت‌ساله و یک ایرانی رسماً نامزد کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شدم .وی در ادامه با برشمردن مواردی از سیاست های جاری کشور و مخالفت خود با آنها گفت: با تبعیض در استخدام و گزینش‌های سیاسی مخالفم. من با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم.

این داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری که با همسرش در ستاد انتخابات کشور حاضر شد در ادامه اظهارکرد: من با قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان مخالفم.

تاج‌زاده تاکید کرد: با شکل‌گیری بنگاه‌های خصولتی و سپردن اموال ملت به باندهای بی‌نام و نشان مخالفم. با حراج اموال ملی و کالایی‌کردن آموزش و بهداشت و از میان‌رفتن فرصت‌های رشد و پیشرفت تک تک ایرانیان مخالفم. من با فیلترینگ شبکه‌های مجازی مخالفم.

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه من رشد اقتصادی را در دسترس می‌بینم، ادامه داد: من مهار گرانی و تورم را که کمر قشرهای وسیعی از مردم را خم کرده است، ممکن می‌دانم. ما می‌توانیم و باید به گرانی و رکود و بیکاری که گروه‌های بسیاری را به زیر خط فقر رانده، پدران و مادران زیادی را شرمسار فرزندان کرده، کرامت میلیون‌ها شهروند را نشانه گرفته و جایگاه ایران را در جهان تضعیف کرده است، پایان دهیم.

در بخش پایانی تاج زاده با اشاره به اینکه شاید بسیاری از موارد گفته شده رویا باشد تاکید کرد:"من هم تیم و برنامه و هم رویایی دارم. رویای رفع تبعیض. رویای رفع گرانی. رویای ایرانی آباد و..

این بخش از بیانیه تاج زاده بی شباهت ترانه یغما گلرویی است که در آن می گوید من رویایی دارم

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید