ترامپ از محافظانش 40 هزار دلار کرایه می گیرد

کدخبر: ۴۱۳۹۸۹
طبق سوابق هزینه‌ای که به واشنگتن‌پست رسیده، "دونالد ترامپ"، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از زمان ترک سمت خود و به دنبال استفاده مأموران سرویس مخفی آمریکا از اتاقی در استراحتگاه مارالاگو متعلق به وی در فلوریدا حین انجام مأموریت حفاظتی، بیش از ۴۰ هزار دلار کرایه دریافت کرده است.
ترامپ از محافظانش 40 هزار دلار کرایه می گیرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، هزینه اتاق تک‌نفره که از ۲۰ ژانویه تا دست‌کم ۳۰ آوریل، به قیمت ۳۹۶.۱۵ دلار به ازای هر شب، مورد استفاده قرار گرفته، در نهایت از پول مالیات پرداخت می‌شود. این ادامه رفتار پرمناقشه ترامپ مبنی بر اجاره گرفتن از کسانی است که برای حفاظت از او منصوب شده‌اند.

طبق اعلام واشنگتن‌پست، ترامپ پس از تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت)، برای گذراندن تابستان به باشگاه خود در بدمینستر، نیوجرسی نقل‌مکان کرد.

اینکه هزینه اقامت محافظان در ماه مه هم ادامه پیدا کرده است یا خیر، مشخص نیست.

در اکوایران ببینید:مراجع قیمت دلار را بشناسید

نرخ ۳۹۶.۱۵ دلار به ازای هر اتاق، برابر همان مقداری است که ترامپ زمانی که رئیس‌جمهور بود، در استراحتگاه فلوریدا از سرویس مخفی طلب کرده بود.

سرویس مخفی در دوره پساریاست‌جمهوری ترامپ، اتاق‌های کمتری را نسبت به دوره ریاست جمهوری ترامپ و سفر این سرویس به استراحتگاه فلوریدا، اجاره کرده است.

به گفته واشنگتن‌پست، رؤسای جمهور سابق برای ادامه عمر خود از حفاظت سرویس مخفی برخوردار هستند، اما اینکه رئیس‌جمهوری در مقیاس خود از سرویس مخفی اجاره دریافت کند، بی‌سابقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید