اسرائیل: جنگ هر لحظه ممکن است آغاز شود

کدخبر: ۴۲۳۹۶۷
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که "نوار غزه مکان بسیار حساسی است و هر لحظه ممکن است اوضاع در این منطقه به حالت انفجار برسد".
اسرائیل: جنگ هر لحظه ممکن است آغاز شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفت که "احتمال جنگ با نوار غزه هنوز هم وجود دارد".

وی افزود که "این منطقه مکان بسیار حساسی است و هر لحظه ممکن است منفجر شود" ، و خاطرنشان کرد که "ارتش اسرائیل برای هر عملیاتی آماده است."

گانتس با اشاره به موضوع بالن‌های آتش زا که از نوار غزه به سمت شهرک های مجاور این باریکه ارسال می‌شود، گفت: پس از عملیات" نگهبان دیوارها" که در تحقق اهدافش موفق بود! گفتیم که هرگز نمی‌پذیریم وضعیت مثل قبل باشد و همچنین ما ارسال بالون های آتش زا را هم نمی پذیریم.

وی ادامه داد: "از این به بعد ، ما حمله خواهیم کرد و به حملاتمان علبه اهداف کیفی ادامه خواهیم داد."

لبنان

وزیر جنگ اسرائیل در بخش دیگری از اظهاراتش به بحران سیاسی و اقتصادی در لبنان اشاره کرد و گفت اسرائیل آماده تلاش برای رونق اقتصادی لبنان و خروج آن از بحران فعلی است که از آن رنج می برد.

گانتس افزود: "اسرائیل در گذشته پیشنهاد کمک به لبنان را ارائه داد ، امروز هم ما آماده همکاری با کشورهایی هستیم که به لبنان برای شکوفایی و خروج از بحران کمک خواهند کرد. "

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه با طرح ادعاهای واهی حزب‌الله را "مقصر بحران اقتصادی و سیاسی" در لبنان دانست و مدعی شد، که این حزب "در تلاش است تا نوعی "کودتای آرام" را در داخل آن اجرا کند!

لبنان با شدیدترین بحران اقتصادی در طول تاریخ خود مواجه است.

بازسازی غزه

گانتس با ارتباط دادن بازسازی شهر غزه به بازگشت اسرای اسرائیلی در دست حماس ، شرایط این رژیم را برای بازسازی غزه تکرار کرد.

وی گفت که اسرائیل مصمم است کمک‌های قطر از طریق طرف ثالث یا سازمان ملل و یا تشکیلات خودگردان فلسطین پرداخت شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید