کیهان مدعی شد؛ تصادف مشکوک یک نویسنده اصولگرا

کدخبر: ۴۲۸۱۹۷
اقتصادنیوز: کیهان در خبری تصادف منجر به فوت یک نویسنده اصولگرا را مشکوک دانست.
کیهان مدعی شد؛ تصادف مشکوک یک نویسنده اصولگرا

 به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه مدعی شد: محمدحسین فرج‌نژاد که برای چاپ کتاب، ماشینش را فروخته بود، پس از دعای عرفه در مسیر بازگشت به خانه، سوار بر موتور همراه با خانواده‌اش در تصادفی مشکوک فوت کرد.در خبرها آمد که حجت‌الاسلام محمدحسین فرج‌نژاد، به همراه خانواده سوار بر موتور بودند که در تصادفی، فوت کردند. پس از این واقعه پیام‌های متعدد تسلیت از سوی مدیران فرهنگی و حوزوی کشور برای ایشان داده شد.
اما در خبرها نیامد که ایشان، چرا به همراه خانواده سوار بر موتور بودند؛ چرا با وجود سال‌ها زحمت در حوزه نگارش و تحلیل سواد رسانه، از ماشین برای جابه‌جایی استفاده نکرده‌اند. یکی از رفقای ایشان می‌گوید: اخیراً به او گفتم چرا ماشینت را فروختی؟ گفت: چون هرجا رفتم هزینه چاپ کتابم را ندادند و چون موضوعش را برای جبهه انقلاب لازم می‌دانستم، مجبور شدم ماشینم را بفروشم و هزینه کنم! موضوع کتاب ایشان در مورد دسیسه‌ها و برنامه‌های صهیونیست بود!
از دست دادن محمدحسین فرج‌نژاد، مصیبت است. ایشان عضو سابق هیئت‌مدیره انجمن مطالعات سواد رسانه فضای مجازی حوزه علمیه قم و از اساتید برجسته سواد رسانه و صهیونیسم‌پژوهی بود. او از جمله محققان و پژوهشگران برتر کشور در حوزه سواد رسانه بود. از مرحوم فرج‌نژاد آثار فاخری همچون «دین در سینمای شرق و غرب»، «اسطوره‌های صهیونیستی سینما» ،«سینما و فلسفه شک‌‌گرایی و صهیون»، «هیورکایت و سینمای صهیونیسم» و «ارتباط کابالیسم یهودی و مدرنیته» به یادگار مانده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید