سیدرضا اکرمی: مگر قالیباف بی فشار رئیس مجلس شد که از دخالت او برای انتخاب شهردار تعجب می کنید؟

کدخبر: ۴۲۹۹۸۸
عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از برخی دخالت‌ها و فشارها برای انتخاب شهردار تهران گفت: شهردار تهران باید از حاشیه و درگیری در پرونده‌های تخلف به دور بوده و نامش درگیر حواشی سیاسی و اقتصادی نباشد.
سیدرضا اکرمی: مگر قالیباف بی فشار رئیس مجلس شد که از دخالت او برای انتخاب شهردار تعجب می کنید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، سه وظیفه مهم و اصلی شورای شهر در انتخاب شهردار را توجه به بی‌حاشیه بودن فرد، تمرکز بر نیازهای پایتخت و دور بودن از معایب ادوار قبلی و دارا بودن مزایای آنها عنوان کرد.

وی در این باره گفت: اعضای شورای شهر تهران در دوره جدید برای انتخاب شهردار باید سه مطلب را رعایت کنند. نخست این که در انتخابات هیات رئیسه و افراد دقت کافی داشته باشند تا افراد بدون مشکل و حاشیه در راس کارها قرار گیرند؛ چرا که مردم درباره برخی موارد در گذشته ابهاماتی دارند و نباید به سمت انتخاب افرادی رفت که برای مردم جای سوال دارد.

اکرمی اولویت دوم شورای جدید شهر تهران را بررسی صحیح نیازهای پایتخت خواند و گفت: باید ببینند مشکل امروز شهر تهران چیست؟ مشکل درآمد و هزینه و نابسامانی‌های فرهنگی و مسائل شهری تهران است؛ مشکل این مساله سگ‌گردانی در تهران است که باید برای آن فکری شود.

وی درباره سومین موضوع مورد توجه شورای شهر برای انتخاب شهردار نیز گفت: شهردار تهران برای دوره آتی باید وضعیتی شفاف و بی مساله داشته باشد؛ یعنی شهردار آتی باید معایب ادوار قبل را نداشته و مزایای آنها را داشته باشد. شورای شهر سراغ گزینه‌هایی که وضعیت شفافی ندارند و سوال درباره آنها در اذهان عمومی وجود دارد، نروند.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره انتقادهای برخی چهره‌های سیاسی درباره دخالت در انتخاب شهردار از خارج از شورای شهر خاطرنشان کرد: مگر خود آقای قالیباف بی‌فشار رئیس مجلس شد که حالا از فشار و دخالت ایشان برای انتخاب شهردار تعجب می کنید؟!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید