درخواست متفاوت واعظی از مردم/ مجلس برای این تشکیل نشده که حق مردم را محدود کند

کدخبر: ۴۳۰۲۰۱
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مردم در ارتباط با نمره ای که به دولت دوازدهم می‌دهند باید شرایط جنگ اقتصادی را در نظر بگیرند.
درخواست متفاوت واعظی از مردم/ مجلس برای این تشکیل نشده که حق مردم را محدود کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در حاشبه جلسه هیئت دولت گفت: ما خودمان نمی‌توانیم به خودمان نمره بدهیم بلکه نمره دادن را به مردم واگذار می‌کنیم.

واعظی گفت: مردم هم در ارتباط با نمره ای که می دهند باید شرایط را در نظر بگیرند. شرایط کشور جنگ اقتصادی است و امیدوارم این وضع تغییر کند.

وی ادامه داد: اگر این وضع ادامه پیدا کرد مردم باید عملکرد دولت فعلی را با عملکرد دولت بعدی مقایسه کنند و ببینند در شرایط تحریم این دولت بهتر کشور را اداره کرده یا دولت بعدی.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ما نمی‌خواهیم از خودمان تعریف کنیم بلکه ما همه تلاش خود را برای توسعه و رفاه کشور و اینکه بتوانیم خدمت بیشتری به مردم کنیم، انجام دادیم و می‌دهیم.

همچنین بنابر گزارش ایسنا، واعظی با بیان اینکه به نظرم مردم ما آنچه که مورد استفاده روزمره‌شان قرار می‌گیرد حق‌شان محسوب می‌شود، تصریح کرد: اگر الان هر خانواده‌ای از فضای مجازی انواع و اقسام استفاده را دارد که از آموزش گرفته تا دریافت خدمت را شامل می‌شود، این حق آنان است.

وی با تاکید بر اینکه مجلس برای این تشکیل نشده که حق را محدود کند، افزود: من خودم جزو کسانی هستم که همواره با محتوای نامناسب و اخبار دروغ مخالفم و حتماً هم می‌گویم که برای بخش محتوای نامناسب و غیراخلاقی باید دولت و مجلس مدیریت کند اما به بهانه این نباید کل فضای مجازی را فیلتر و مسدود کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید