ارتش اسرائیل: خواهان تشدید تنش نیستیم اما آماده هرگونه رویارویی هستیم

کدخبر: ۴۳۱۸۹۶
ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد که در واکنش به حمله موشکی حزب الله، آماده هرگونه رویارویی و پیشروی در مرز‌های لبنان است.
ارتش اسرائیل: خواهان تشدید تنش نیستیم اما آماده هرگونه رویارویی هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش رژیم صهیونیستی در پی پاسخ حزب الله لبنان  به تجاوزگری تل آویو و هدف قرار دادن مواضع صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی، ادعا کرد که آمادگی هر گونه رویارویی در مرز لبنان را دارند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «ما خواهان تشدید تنش نیستیم، اما کاملاً آماده هرگونه پیشروی در مرز‌های لبنان هستیم.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که مقامات رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که از حمله موشکی حزب الله کاملا غافلگیر شدند.

روز گذشته، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان خود تصریح کرد که به هرگونه حمله هوایی نیروی هوایی صهیونیست‌ها به لبنان، به شیوه مناسب و متناسب پاسخ داده خواهد شد.  

ایشان همچنین اظهار داشتند که صهیونیست‌ها  از پیامد‌های جنگ با مقاومت در جبهه داخلی خود می‌ترسند. دشمن صهیونیستی از ترس عواقب جنگ در جبهه داخلی و از مقابله با مقاومت می‌ترسد. دشمن امروز به دلیل آنچه در فلسطین می‌گذرد و از افزایش قدرت محور مقاومت، بیش از هر زمان دیگری نگران موجودیت خود است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار دادند. در واکنش به این تجاوزات، حزب الله لبنان با حمله‌ای راکتی و موشکی مواضع صهیونیست‌ها را در اراضی اشغالی هدف قرار داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید