نماینده خلخال: برخی نمایندگان را در یکسال گذشته 4بار هم ندیده ایم

کدخبر: ۴۳۲۰۸۶
به جز غیبت رئیس دفتر مقام معظم رهبری،رئیس مجمع تشخیص مصلت،دبیر شورایعالی امنیت ملی و دکترعلی لاریجانی در مراسم تحلیف، غیبت 25 نماینده مجلس هم سوال برانگیز شده است.
نماینده خلخال: برخی نمایندگان را در یکسال گذشته 4بار هم ندیده ایم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران، نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی مجلس گفت: در مراسم تحلیف رئیس جمهوری که روز ۱۴ مردادماه برگزار شد، ۲۵ نماینده مجلس غایب بودند. مگر مهمتر از این روز، روز دیگری هست که آقایان در مراسم تحلیف غیبت داشتند.این نمایندگان مدعی انقلابی‌گری هستند ولی برخی از این آقایان را در طول یک سال گذشته چهار بار هم ندیدم.

وی افزود: برخی از نمایندگان در مجلس احساس می‌کنند که نماینده‌تر هستند. از شما نمایندگان می‌خواهم اجازه ندهید این احساس نماینده‌تر بودن در مجلس پرورش داده شود. اسامی همه نمایندگانی که غایب هستند باید در صحن مجلس قرائت شود و پیامک‌های مختلفی هم دریافت کردم که این ۲۵ نماینده در روز تحلیف کجا بودند.محمدباقر قالیباف در پاسخ به وی گفت: اولاً هیچ تبعیضی در این مورد وجود ندارد و آیین‌نامه داخلی مجلس باید برای همه اجرا شود، بنابراین اگر کسی غایب است و این غیبتش نیز غیرقانونی باشد حتماً باید نام وی اعلام شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید