ماموریت فوری قالیباف به کمیسیون بهداشت مجلس

کدخبر: ۴۳۲۲۸۳
اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف به کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ماموریت داد تا ظرف ۴۸ ساعت راهکارهای کارشناسی مدیریت موج جدید کرونا را به دولت اعلام کند.
ماموریت فوری قالیباف به کمیسیون بهداشت مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دستورات فوری برای نظارت بر عملکرد نهادهای مسئول در مدیریت کرونا به خصوص روند واکسیناسیون و کنترل موج جدید این بیماری صادر کرد.

متن این نامه که با مهر "آنی" صادر شده به شرح زیر است:

"با توجه به اوج‌گیری جدید شیوع ویروس کرونا، تحت فشار قرار گرفتن ظرفیت های نظام سلامت، فشار زیاد کاری به کادر جهادگر درمان، وضعیت نگران کننده میزان مراجعه به مراکز درمانی برحسب گزارش های میدانی، همچنین روند صعودی آمار فوت شدگان روزانه لطفا به صورت فوری جلسه ویژه کمیسیون بهداشت و درمان را تشکیل داده و ظرف ۴۸ ساعت نظر کارشناسی خود مبنی بر راهکارهای مدیریت موج جدید شیوع ویروس کرونا را جمع بندی و به دولت مستقر و ستاد ویژه کرونا اعلام کنید.

همچنین گزارش نهایی را در اسرع وقت در صحن مجلس قرائت فرمایید.

انتظار می رود کمیسیون بهداشت و درمان به طور روزانه وضعیت شیوع کرونا را با جدیت بیشتر برسی کرده و در تعامل با ستاد ملی کرونا و حسن عملکرد نهادهای مسئول به ویژه در خصوص روند واکسیناسیون بر حسب وظیفه قانونی خود نظارت کنند."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک