مُهر تایید کمیسیون صنایع بر حضور فاطمی امین در وزارت صمت

کدخبر: ۴۳۵۳۹۵
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را منطبق با اسناد بالادستی و مورد تایید این کمیسیون عنوان کرد.
مُهر تایید کمیسیون صنایع بر حضور  فاطمی امین در وزارت صمت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روح الله عباسپور روز سه شنبه در جلسه بررسی صلاحیت و برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت با قرائت گزارش کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: اصلاح ساختار تولید و تجارت، ارتقای همکاری‌های بین بنگاهی، مدیریت زنجیره‌های تامین، اصلاح ساز و کارهای بازار و تنظیم بازار از مهمترین برنامه و راهبردهای مرتبط با موضوع تخصصی کمیسیون صنایع هستند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن درباره برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت  مندرج در برنامه های وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: بهبود تنظیم بازار، افزایش صادرات و پشتیبانی و رفع موانع تولید در دو سطح عمومی و ویژه نیز از جمله برنامه‌های فاطمی امین است.

وی با اشاره به ۳۶ پروژه که توسط وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: پروژه زیرساخت سازی،توانمندسازی، هماهنگی صنایع کشور، پروژه های خودروسازی، لوازم خانگی، ماشین سازی، صنایع معدنی، پروژه‌های تکمیلی و آمایشی از جمله این پروژه هاست.

عباس پور با اشاره به موضوع تحول گرایی و چابک‌سازی در وزارت صمت اظهارداشت: توانبخشی در داخل و منطقه‌ای از دیگر برنامه های وزیر پیشنهادی صمت است که کمیسیون صنایع و معادن مجلس با توجه به ارزیابی موارد مختلف، برنامه های ایشان را مناسب ارزیابی و تایید کرد.

وی خاطرنشان کرد. در انطباق برنامه های وزیر صمت با اسناد بالادستی حکایت از آن دارد که ۳۷ درصد برنامه‌های پیشنهادی با احکام فوق‌الذکر منطبق و ۳۷ درصد همسو است  و با  توجه به تحصیلات و سابقه اجرایی و حرفه‌ای ایشان صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت مورد تایید است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید