درخواست وزیر کشور از مدیران عرصه خدمت

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از عموم کارکنان و کارمندان

کدخبر: ۴۳۶۰۵۱
احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی با تبریک هفته دولت و روز کارمند به عموم کارکنان دولت و صف و ستاد وزارت کشور، از همه مدیران خواست از همه ظرفیت ها برای حمایت از عموم کارکنان و کارمندان در چارچوب قوانین و مقررات بهره برداری کنند.
استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از عموم کارکنان و کارمندان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، متن کامل این پیام بدین شرح است:

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام

اکنون که نخستین روز خدمت در وزارت کشور با هفته دولت و روز کارمند مقارن شده است، با گرامیداشت یاد شهیدان گلگون کفن دولت جمهوری اسلامی ایران، این مناسبت های فرخنده را به عموم کارکنان دولت و همچنین به فرد فرد همکاران عزیز در سراسر کشور در صف و ستاد وزارت کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 هفته دولت فرصت مناسبی است تا ضمن مرور و بازخوانی الگوهای پیشتاز خدمت به مردم که جان پاک خویش را در این میدان نثار کردند، اراده و اهتمام عموم مدیران و کارکنان دولت برای تلاش در جهت ساماندهیب امور مردم و ارتقای معیشت مردم تجدید و تقویت شود.

 از همه مدیران فعال در صحنه خدمت اعم از استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران انتظار دارم ضمن تعقیب همه ماموریت ها با استحکام قدرت لازم و پیشگیری از بروز هر گونه سستی در انجام وظایف، از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از عموم کارکنان و کارمندان در چارچوب قوانین و مقررات بهره برداری کنند تا ضمن افزایش انگیزه های کارمندان، مسیر خدمت به مردم تسهیل شود و گام‌های عملی در این حوزه برداشته

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید