مصدق: برخی از تصاویر منتشر شده از زندان اوین مونتاژ شده‌؛ ربطی به قوه قضائیه ندارد

کدخبر: ۴۳۶۶۹۵
معاون اول قوه قضائیه گفت: برخی از تصاویر منتشر شده زندان اوین مونتاژ هستند و ارتباطی به زندان و قوه قضائیه ندارند. برخی از جاهای دیگر این را گرفتند و مونتاژ کردند البته نمی‌گویم همه آنها اما برخی اینطور هستند و ربطی به قوه قضائیه ندارند.
مصدق: برخی از تصاویر منتشر شده از زندان اوین مونتاژ شده‌؛ ربطی به قوه قضائیه ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه درباره تصاویر منتشر شده از زندان اوین و دستورات رئیس دستگاه قضا اظهار کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته با رئیس قوه قضائیه داشتیم منتهی شد به اینجا که ایشان دستور دادند به دادستان کل کشور که موضوع را بررسی و گزارش دهند.

وی با بیان اینکه هنوز موعد مقرر برای پاسخ دادستان کل کشور نرسیده است، گفت: دادستان کل کشور نظر خود را فکر می‌کنم تا فردا و پسفردا ارائه دهند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: خیلی از تصاویر که پخش شد، مونتاژ است و اصلا ربطی به زندان ندارد برخی از جاهای دیگر این را گرفتند و مونتاژ کردند البته نمی‌گویم همه آنها اما برخی اینطور هستند و ربطی به قوه قضائیه ندارند.

مصدق ادامه داد: رئیس قوه قضائیه تاکید کرده که دستگاه قضا مصمم است اگر در داخل زندان توسط هر فردی اعم از کارمند، قاضی یا مسئول تخلف از مقررات نسبت به متهم و محکوم صورت‌گرفته ۱۰۰ درصد برخورد قاطع انجام شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید