پس لرزه‌های توهین یک نماینده مجلس به مردم/ خاتمی: نباید سخنانی دور از شأن ملت ایران از تریبون‌ها زده شود

کدخبر: ۴۳۸۲۲۹
نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی به مصاحبه روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس اشاره و تاکید کرد: نباید سخنانی دور از شأن ملت ایران از تریبون‌ها زده شود.
پس لرزه‌های توهین یک نماینده مجلس به مردم/ خاتمی: نباید سخنانی دور از شأن ملت ایران از تریبون‌ها زده شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید مرتضی خاتمی در اخطاری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه صحبت‌هایی از سوی برخی از همکاران چه در صحن مجلس و چه در قالب مصاحبه‌ها در رسانه‌ها منتشر می‌شود که در شأن ملت ایران و در شأن مجلس شورای اسلامی نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: روز گذشته مصاحبه‌ای از سوی یکی از همکاران منتشر شد که در شأن ملت ایران نبود و متاسفانه توسط برخی از رسانه‌ها برحسب تشابه اسمی از نام من و تصویر بنده استفاده شد. بنده از بیان هرگونه مضامینی دور از شأن ملت ایران اعلام برائت می‌کنم.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صاحبان تریبون و گروه‌های مرجع باید در شأن ملت ایران صحبت کنند و در بکارگیری عبارات و کلمات دقت لازم را داشته باشند. متاسفانه امروز کشور درگیر مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه بوده و شیوع گسترده کرونا و فشار اقتصادی مشکلات را بر مردم دو چندان کرده است. بیان اینگونه مطالب در شأن ملت نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید