کیهان خطاب به اصلاح‌طلبان: قمپز در نکنید!

کدخبر: ۴۳۹۵۷۷
اقتصادنیوز: روزنامه کیهان در پی واکنش اصلاح طلبان نسبت به پیشنهاد این روزنامه برای اعزام آنها به افغانستان نوشت که اصلاح طلبان قمپز در نکنند.
کیهان خطاب به اصلاح‌طلبان: قمپز در نکنید!

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه کیهان در بخش گفت و شنود شماره امروز خود نوشت:

گفت‌: پیشنهاد کیهان به اصلاح‌طلبان برای تشکیل تیپ«اصلاحاتیون» و اعزام به افغانستان که بعد از ادعای پی‌در‌پی آنها برای مداخله نظامی در افغانستان مطرح شده بود، بد جوری اصلاحاتچی‌ها را به اضطراب و پرت‌و‌پلا‌گوئی انداخته است‌!

گفتم‌: خُب حق دارند‌! یک قمپزی در کرده بودند که حق نان و نمک آمریکا را ادا کرده باشند و اگر پَرش گرفت، مثل همیشه دق و دلی خود از مردم ایران را هم خالی کرده باشند‌!

گفت‌: حالا که پای عمل به میان آمده بهانه می‌آورند که منظور ما مذاکره بوده‌! و یا می‌گویند آمادگی نداریم‌! و یا چطوری برویم‌؟! و... یکی از سردمدارانشان هم گفته حالا ما یک نظری داده بودیم‌!

گفتم‌: یارو می‌گفت؛ بعد از یک عمر روزه‌خواری یک بار تصمیم گرفتم که روزه بگیرم‌! ولی از ترس گرسنگی و تشنگی روز، سحر که از خواب بلند شدم تا خرخره خوردم و خوردم و خوردم که نزدیک بود بترکم! ناگهان ندائی از آسمان اومد که؛ داداش‌! اگه اِنقدر برات سخته، بی‌خیالش شو، بگیر بخواب، اصلاً نمی‌خواد روزه بگیری‌! دیگه هم از این قُمپزها در نکن‌!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید