دیدار سردار قاآنی با امیرعبداللهیان در وزارت خارجه

کدخبر: ۴۴۴۰۹۴
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت امور خارجه، انتخاب امیر عبداللهیان به سمت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
دیدار سردار قاآنی با امیرعبداللهیان در وزارت خارجه

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، سردار قاآنی در این دیدار باگرامی داشت یاد و خاطره شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای وزارت امور خارجه، جایگاه ویژه و قابل توجه وزارت امور خارجه در تامین منافع ملی ایران را مورد تاکید قرارداد.

دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز در این دیدار با قدردانی از حضور ارزشمند سردار قاآنی در وزارت امور خارجه، به نقش بی بدیل سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم اشاره کرد و افزود: اگر نقش ویژه این شهید بزرگوار و قهرمان مبارزه با تروریسم و صهیونیسم نبود، امروز منطقه ما شکل دیگری داشت.

وزیر امور خارجه ایران افزود:اگر داعش در سوریه و عراق موفق می شد، امروز سراسر جهان با تروریسم و افراط گرائی مواجه بود.

دکتر امیر عبداللهیان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سرباز بدون مرز دانست که سهم بزرگی در کمک به امنیت و صلح منطقه ای و جهانی دارد .

رئیس دستگاه سیاست خارجی ایران تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با افتخار مسیر سردار صلح، حاج قاسم سلیمانی را در نهادینه سازی صلح و دوستی با کشورهای منطقه و مبارزه با تروریسم دنبال خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید