اعتراف نماینده تبریز به اشتباه نمایندگان استان آذربایجان

کدخبر: ۴۴۴۴۱۸
اقتصادنیوز: نماینده تبریز معتقد است نمایندگان استان اذربایجان نباید در انتخاب استاندار این استان دخالت می‌کردند.
اعتراف نماینده تبریز به اشتباه نمایندگان استان آذربایجان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزرای فارس، احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: اشتباه بزرگ نمایندگان استان این بود که خواستند در انتخاب استاندار دخالت کنند و موضوع را بغرنج کردند؛ در حالی که اصلا نباید وارد این بازی می‌شدند.

 

وی اظهار کرد: آنطور که بنده اخیرا شنیده‌ام استانداری علایی در آذربایجان‌شرقی به قطعیت نزدیک‌تر شده است! بطوری که روز چهارشنبه در دستور کار هیات وزیران قرار داشت اما به خاطر مخالفت‌های موجود به حالت تعلیق درآمد.

وی در مورد مطرح بودن چهره‌هایی مثل اکبر غفاری برای استانداری توضیح داد: آقای غفاری مشکلی با قبول مسوولیت استانداری آذربایجان‌شرقی ندارد ولی تعدادی از نمایندگان با او مخالف هستند!

بیگی در عین حال خاطرنشان کرد: اشتباه بزرگ نمایندگان استان این بود که خواستند در انتخاب استاندار دخالت کنند و موضوع را بغرنج کردند؛ در حالی که اصلا نباید وارد این بازی می‌شدند.

استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد موافقت یا مخالفت خود با استانداری علایی گفت: بنده نسبت به ایشان نظری ندارم.

بیگی احتمال انتخاب رضا رحمانی، وزیر صمت دولت روحانی به استانداری آذربایجان شرقی را نیز منتفی دانست و گفت: سردار پورجمشیدیان هم به عنوان معاون امنیتی وزارت کشور مطرح بوده و عملا از گزینه‌های استانداری کنار رفته است.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس استاندار چهره‌هایی مثل مسعودی‌فر را در آذربایجان‌شرقی بعید دانست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید