رئیسی حکم جدید صادر کرد

کدخبر: ۴۴۵۱۵۹
اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرهاد زیویار را به سمت استاندار لرستان منصوب کرد.
رئیسی حکم جدید صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، مراسم تکریم و معارفه استاندار لرستان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مسئولین استانی در سالن همایش‌ های استانداری برگزار شد و در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سید موسی خادمی استاندار سابق، فرهاد زیویار به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

در متن حکم ابلاغی از طرف رئیس جمهور آمده است:

بسمه تعالی 

جناب آقای فرهاد زیویار 

با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخه ۷ مهر ۱۴۰۰ هیات محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت استاندار لرستان منصوب می شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق "عدالت و پیشرفت" رفع "فقر و تبعیض" و مبارزه بی امان با فساد کوشا باشید .

مجاهدت برای توسعه و نوسازی زیرساخت‌ های استان، پشتیبانی و مانع زدایی از امر تولید به ویژه در حوزه های کشاورزی، دامپروری و گردشگری و اهتمام خاص نسبت به کاهش آمار بیکاران و مهاجرت از استان، بهره ‌گیری از ظرفیت‌ های مردمی، نخبگان و جوانان با انگیزه و انقلابی در تعامل بایسته و مستمر با کلیه دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

توفیقات آن جناب را در انجام وظایف محوله، خدمت‌ رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی 

رئیس جمهور

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید