محمود عباس دیدار با اسرائیلی ها را گدایی می‌کند!

کدخبر: ۴۴۵۱۷۴
اقتصادنیوز: سخنگوی حماس در سخنانی با اشاره به درخواست اخیر رئیس تشکیلات خودگردان برای دیدار با وزرای رژیم صهیونیستی، گفت: عباس دیدار با صهیونیستها را از آنها گدایی می کند.
محمود عباس دیدار با اسرائیلی ها را گدایی می‌کند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی به درخواست دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نخست وزیر و وزرای صهیونیست واکنش نشان داد.

به نقل از فلسطین الیوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این زمینه تصریح کرد: گدایی دیدار با نخست وزیر اشغالگر از سوی عباس، سطح انحطاط رفتاری تشکیلات خودگردان و رهبری آن را نشان می‌دهد.

این عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه نیز یادآور شد: این گونه رفتارها از سوی ریاست تشکیلات، اشغالگران را به تشدید حملات و اقدامات تجاوزکارانه خود علیه مردم فلسطین تشویق خواهد کرد.

گفتنی است، محمود عباس دیروز یکشنبه در رام الله با هیأتی از صهیونیست‌ها دیدار کرد. عباس در این دیدار از اعضای هیأت مذکور درخواست دیدار با نخست وزیر و «ایلیت شاکید» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی را مطرح کرد. با این حال، شاکید با انتشار یک پست توئیتری نوشت: هرگز با عباس دیدار نخواهم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید