وزیر زن اسرائیلی در مسجد شیخ زاید +عکس

کدخبر: ۴۴۵۱۸۷
اقتصادنیوز: وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه دیدارهای مقام‌های تل‌آویو با مسئولان اماراتی بعد از توافق عادی سازی روابط بین دو طرف، از مسجد شیخ زاید دیدن کرد.
وزیر زن اسرائیلی در مسجد شیخ زاید +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در شرایطی که نیروهای مقاومت فلسطین بارها از توافق امارات عربی متحده با رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط را خیانت خوانده‌اند، یک وزیر ارشد تل‌آویو از مسجد شیخ زاید دیدن کرد.

«آیلت شاکد» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی که برای دیدار با مقام‌های امارات عربی متحده در ابوظبی حضور دارد، روز دوشنبه (امروز) به سراغ یک مسجد شناخته شده در این شهر رفت.

منابع رسانه‌ای با انتشار یک عکس از این وزیر ارشد کابینه نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس خبر دادند، او از مسجد شیخ زاید دیدن کرد.

طبق گزارش‌ها، مسجد شیخ زاید که در ابوظبی مستقر است، چهارمین مسجد بزرگ جهان (بعد از مسجد الحرام، مسجدالنبی و مسجدالاقصی) به شمار می‌آید.

حضور وزیر صهیونیست در مسجد شیخ زاید/عکس
حضور وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در «مسجد شیخ زاید»

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته خبر داده بودند که آیلت شاکد وزیر امور داخلی این رژیم در صدر هیات تل‌آویو برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی «اکسپو» دبی، به امارات عربی متحده سفر می‌کند.

آیلت شاکد همزمان نفر دوم حزب «یامینا» به رهبری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است و سفر او به امارات در ادامه دید و بازدیدهای دو طرف به دنبال توافق سال گذشته عادی‌سازی روابط بین ابوظبی و تل‌آویو انجام شده است.

سفر این وزیر تل‌آویو در شرایطی انجام می‌گیرد که اخیرا روزنامه «الاخبار» فاش کرده امارات پس از پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی، در تلاش برای تشکیل ائتلافی علیه حماس بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید