ششمین سفر استانی رئیس دولت سیزدهم

ورود ابراهیم رئیسی به بوشهر

کدخبر: ۴۴۵۷۵۱
اقتصادنیوز:سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهوری در ششمین سفر استانی خود صبح امروز (جمعه) وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.
ورود ابراهیم رئیسی به بوشهر

به گزارش اقتصادنیوز سید ابراهیم رئیسی در این سفر یکروزه از سوی وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، نفت،اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده  و معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول همراهی می‌شود.

 براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نفت به شهرستان‌های عسلویه و جم، وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می‌کنند.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی  روز گذشته از طریق فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر شد و از پروژه های مهم زیرساختی راه در شهرستان های عسلویه ، کنگان و دیر بازدید کرد.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات بوشهر و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی و رفع آن ها که در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفت وگو  با خبرنگاران در بدو ورود ، نشست با نخبگان و اقشار مختلف مردمی ، شرکت در جلسه شورای اداری و تشریح دستاوردهای سفر در نشست با خبرنگاران و تشریفات نظامی از جمله برنامه هایی سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر است.

بازدید از چند طرح عمرانی و زیربنایی ، نشست با خانواده های شهدا و ایثارگران ، گفت و گو با نخبگان و دیدارهای از پیش اعلام نشده با اقشار مختلف از جمله صنعتگران ، کشاورزان و فعالان میراث فرهنگی و گردشگری  از برنامه‌های رئیس جمهوری در سفر به استان بوشهر است.

رئیس جمهوری هفته‌های اخیر نیز در سفرهای استانی خود، پنجم شهریور به استان‌ خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان ، نوزدهم شهریور  به استان خراسان جنوبی ، دوم مهرماه به استان ایلام و نهم مهرماه کهگیلویه و بویراحمد و امروز ۱۶ مهرماه به بوشهر سفر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید