یک امام‌صادقی دیگر مسیر کابینه رئیسی؛ طراح ایجاد مدرسه ایرانی- اسلامی وزیر می‌شود!

کدخبر: ۴۴۹۲۳۹
اقتصادنیوز: خبرهای رسیده حاکی از این است که به احتمال فراوان بزودی محمد طیب صحرایی استاد دانشگاه، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع) برای وزارت آموزش و پرورش به مجلس یازدهم معرفی خواهد شد.
یک امام‌صادقی دیگر مسیر کابینه رئیسی؛ طراح ایجاد مدرسه ایرانی- اسلامی وزیر می‌شود!

به گزارش اقتصادنیوز محمد طیب صحرایی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق شهر تهران است، وی متولد کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق(ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق بوده و در عین حال مسئولیت‌های فرهنگی را در این دانشگاه مثل مسئولیت دفتر اعزام مبلغ، مدیرکل فرهنگی و قائم مقام معاونت دانشجویی دانشگاه را بر عهده داشته است.

سایت دیدباه ایران در گزارشی با بیان این مطلب نوشت: طی روزهای گذشته برخی نمایندگان مجلس در حالی نسبت به معرفی هرچه سریعتر گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش هشدار داده اند که خبرهای رسیده حاکی از این است که به احتمال فراوان بزودی محمد طیب صحرایی استاد دانشگاه، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع) به مجلس یازدهم معرفی خواهد شد.

زندگینامه محمد طیب صحرایی؛ وزیر احتمالی آموزش و پرورش

محمد طیب صحرایی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق شهر تهران است، وی متولد کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق(ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق بوده و در عین حال مسئولیت‌های فرهنگی را در این دانشگاه مثل مسئولیت دفتر اعزام مبلغ، مدیرکل فرهنگی و قائم مقام معاونت دانشجویی دانشگاه را بر عهده داشته است.

از وی فعالیت‌های دیگری نیز در فضای غیردانشگاهی در قالب فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی در حوزه تعلیم و تربیت در دو مؤسسه فرهنگی اندیشه روح‌الله و مطالعات راهبردی حکمت صادق(ع) وجود دارد، وی طراح طرح کشوری ایماوا (الگوی یک مدرسه ایرانی و اسلامی)، از مدرسان طرح بینش مطهر و طراح و مجری طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های موفق حوزه تربیتی در مدارس کشور است.

 

حمد طیب صحرایی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) گذرانده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید