وعده معاون رئیسی درباره وزیر آموزش و پرورش

کدخبر: ۴۴۹۷۱۰
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره انتخاب وزیر آموزش و پرورش گفت: طی هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود و انشاالله فردی که انتخاب می‌شود از هر جهت توانمد باید و در رأس این وزارت خانه مهم قرار بگیرد.
وعده معاون رئیسی درباره وزیر آموزش و پرورش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید محمد حسینی عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری همایش فعالان فرهنگی و اجتماعی قرچک که در محل گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس در استان تهران با رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: به زودی این جلسه برگزار می‌شود تا نمایندگان بتوانند مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را با رئیس جمهور در میان بگذارند.

حسینی با بیان اینکه سفرهای استانی جایگاه خاصی دارد گفت: این سفرها توسط معاونت اجرایی رئیس جمهور طراحی و هماهنگی و به موقع انجام خواهد شد و در خصوص سفر به تهران به دلیل کم بودن بعد مسافت هماهنگی‌ها آسان‌تر خواهد بود.

وی عنوان داشت: سفرهای استانی به خصوص به مناطقی با رسیدن فصل سرما با مشکل و زیرساخت‌ها مواجه هستند در اولویت قرار دارند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس در خصوص انتخابات و انتصابات و انتخاب وزیر آموزش و پرورش نیز بیان داشت: طبق قانون اساسی رئیس جمهور برای انتخاب و معرفی وزیر سه ماه فرصت دارد کما اینکه هم اکنون آموزش و پرورش با حضور سرپرست در حال اداره شدن است اما با توجه به مهم بودن این وزارت گزینه‌های متعددی مطرح هستند و با تأمل این کار انجام می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان داشت: طی هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود و انشاالله فردی که انتخاب می‌شود از هر جهت توانمد باید و در رأس این وزارت خانه مهم قرار بگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید