خبری خوش برای احزاب /یارانه چقدر شد؟

کدخبر: ۴۵۰۶۴۴
محسن اسلامی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور عنوان کرد، یارانه خانه احزاب با توجه به تاثیرگذاری آنها بر سیاست داخلی و حتی منطقه‌ای دو برابر می‌شود.
خبری خوش برای احزاب /یارانه چقدر شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن اسلامی مدیرکل سیاسی وزارت کشور ظهر امروز (پنجشنبه، ۶ آبان) در نشست کمیسیون بین‌الملل خانه احزاب، اظهار کرد: چالش اصلی در منطقه این است که احزاب در منطقه درگیر منافع ملی نیستند ولی احزاب ایران دارای نگاه ملی و راهبردی هستند.

وی افزود: وزارت کشور درخواستی که از  احزاب دارد این است که به دولت کمک کنند و با توجه به‌ التهابات موجود در منطقه نهایت تلاش خود را برای ایجاد آرامش و هم افزایی و رسیدن به یک راهبرد در سیاست همسایگی به کار ببندند.  

اسلامی یادآور شد: در شرایط فعلی تعیین استانداران اولویت اصلی معاونت سیاسی وزارت کشور است و عدم حضور آقایان وحیدی و خرمشاد در این نشست را نباید تعبیر به بی‌توجهی وزارت کشور نسبت به خانه احزاب کرد.  

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: ما در راستای حمایت از احزاب جلسه ای با مسئول بودجه وزارت کشور در خصوص یارانه احزاب داشتیم و نکته‌ای که به عنوان معاون سیاسی در این نشست مورد تاکید قرار دادیم این بود که اگر احزاب در صحنه سیاسی کشور حضور پررنگی داشته باشند در مسیر مشکلات سیاسی کشور  تسهیل‌گری صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد یارانه خانه احزاب افزایش دو برابری داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید