بیانیه شدیداللحن حزب الله لبنان علیه آمریکا

کدخبر: ۴۵۱۱۶۲
اقتصادنیوز: حزب الله به تصمیم آمریکا درباره تحریم سرلشکر «السید جمیل السید» نماینده لبنانی واکنش تند نشان داد.
بیانیه شدیداللحن حزب الله لبنان علیه آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، تصمیم آمریکا درباره تحریم سرلشکر «السید جمیل السید» نماینده لبنانی با واکنش تند حزب الله لبنان روبرو شد و این سازمان چنین اقدامی را ظالمانه، مشکوک و مردود توصیف کرد.

النشره گزارش داد، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درباره تحریم نماینده لبنانی از سوی آمریکا، گفت: این یک اقدام سیاسی از سوی آمریکا علیه یک شخص با جایگاه ملی و مواضع سرنوشت ساز درباره مسائل ملی به ویژه نبرد با دشمن صهیونیستی و دفاع از حاکمیت و کرامت کشور لبنان و ایجاد نظامی حقیقی در آن است.

در ادامه این بیانیه، حزب الله لبنان تاکید کرد که درخواست السید در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته برای ارائه اسناد و ادله، حجتی قوی در برابر تمام ظالمان و حامیانشان است و این تعدی آمریکا مدال افتخاری برای السید است.

حزب الله در ادامه گفت: تحریم آمریکا علیه «السید جمیل السید» حضور راسخ او را به عنوان پیشقراول رزمندگان و آزادیخواهان برای دفاع از شرف امت در برابر سلطه طلبی و استکبار شیطان بزرگ ثابت خواهد کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا پیشتر با صدور بیانیه‌ای «جمیل السید» یک عضو پارلمان لبنان و دو بازرگان این کشور را با طرح ادعای سو استفاده از موقعیت و همچنین فساد مالی تحریم کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید