خطیب زاده به گروهک منافقین: توبه کنید، آغوش ملت برایتان باز است

کدخبر: ۴۵۱۵۰۱
خطیب زاده گفت: تاریخ مصرف گروهک منافقین برای اربابانشان و کارفرماهایشان سال‌ها است که تمام شده است و هرازگاهی از آنها بر علیه مردم ایران سوء استفاده می‌کنند.
خطیب زاده به گروهک منافقین: توبه کنید، آغوش ملت برایتان باز است

به گزارش اقتصادنیوز، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوالی در واکنش به برگزاری نشست گروهک منافقین در واشنگتن، گفت: این گروهک ورشکسته منافقین به صورت نمایشی برای آنکه نمایش زنده بودن خودش را داشته باشد،  در برخی کشورها و نقاط این جلسات را برگزار می‌کند.

پاسخ جدی ایران به تهدیدات اسرائیل/ در مورد امنیت ملی‌مان با هیچ طرفی مصالحه نمی‌کنیم

وی افزود:  البته تاسف برانگیزتر این است که با پول برخی از مقامات، کشورهای دیگر را تشویق می‌کنند که در جلساتشان سخنرانی کنند؛ اما هیچ کس نه این جلسات را جدی می‌گیرد و نه آن آدم‌هایی که با بدنام کردن خودشان در آن نشست ها صحبت می کنند.  

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: تاریخ مصرف این گروهک برای اربابانشان و کارفرماهایشان سال‌ها است که تمام شده است و هرازگاهی از آنها بر علیه مردم ایران سوء استفاده می‌کنند.

خطیب‌زاده گفت: واقعاً شرم‌آور است که برخی از آنها که همچنان باقی مانده‌اند،  بر ضد مردم خودشان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه آنهایی که توبه کردند و برگشتند، آغوش ملت برایشان باز است، اظهار داشت: من فکر می‌کنم هر عضوی که توبه کند و به آغوش ملت برگردد، زندگی عادی را بسیار زودتر تجربه می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید