حمایت رسانه دولت از توهین به آیت الله صافی گلپایگانی؟

کدخبر: ۴۵۱۶۶۵
با پیگیری اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات، جلسه اضطراری این هیأت پس‌ از 10 سال و با موضوع رسیدگی به نقد رجانیوز پیرامون مواضع آیت‌الله صافی گلپایگانی تشکیل شد.
حمایت رسانه دولت از توهین به آیت الله صافی گلپایگانی؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، روزنامه دولتی ایران خبری را که سایت رجانیوز درباره ارسال پرونده اش به دادسرا منتشر کرده است، با نگاه همدلانه باز نشر داد.

این روزنامه نوشت:

با پیگیری اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات، جلسه اضطراری این هیأت پس‌ از 10 سال و با موضوع رسیدگی به نقد رجانیوز پیرامون مواضع آیت‌الله صافی گلپایگانی تشکیل شد. به‌ گزارش رجانیوز، طی این جلسه پایگاه خبری رجانیوز تذکری کتبی با درج در پرونده دریافت کرد و پرونده این رسانه برای رسیدگی بیشتر به دادگاه ارسال شد.

از شش عضو حاضر در جلسه آقایان حجت‌الاسلام محسن قمی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام جمشیدی نماینده حوزه علمیه، امیر قطبی نماینده رئیس قوه قضائیه و غفاری نماینده وزیر علوم به ارجاع پرونده به دادگاه رأی مثبت دادند.

اسماعیلی وزیر ارشاد، پاک‌آئین نماینده مدیران مسئول مطبوعات و منتظری نماینده مجلس نیز دیگر اعضای هیأت نظارت هستند که در جلسه دیروز؛ منتظری حضور نداشت.آیت‌الله صافی گلپایگانی در واکنش به دستور دادستان کل کشور مبنی بر پیگیری موضوع، اعلام کردند که از هیچ فرد و نهادی شکایت ندارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید