روایت جدید سردار کوثری از سرقت نفتکش ایرانی توسط آمریکا

کدخبر: ۴۵۲۱۴۳
اقتصادنیوز : نماینده مردم تهران گفت: نیروها و شناورها نفتکش ایرانی به داخل آب‌های جمهوری اسلامی هدایت کردند و نهایتا این نفتکش و خدمه آن صحیح و سالم در اختیار نیروهای خودی قرار گرفت.
روایت جدید سردار کوثری از سرقت نفتکش ایرانی توسط آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار کوثری، نماینده تهران در مجلس گفت: آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که قدرت خود را در منطقه خلیج فارس و دریای عمان نشان دهند این در حالی است که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی از آمادگی بالایی برخوردارند و متقابلا وارد عمل شدند و ثابت کردند جمهوری اسلامی اجازه وارد شدن کوچک‌ترین هجمه به مرزهای خود را نخواهد داد.

سردارمحمداسماعیل کوثری، جانشین سابق فرمانده قرارگاه ثارالله و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص ابعاد جدیدی از عملیات سپاه پاسداران در دریای عمان و توقیف ناو آمریکایی گفت: صبح امروز نفتکش ایرانی در حال حمل نفت در دریای عمان بوده است که دزدان دریایی به طرف نفتکش حمله می‌کنند. در جریان این کشاکش و درگیری آمریکایی‌ها نیز به حمایت و کمک دزدان دریایی می‌آیند.

وی ادامه داد: براساس این روند متقابلا نیروهای عملیاتی سپاه پاسداران نیز وارد میدان می‌شوند و نیروهای خود را روی نفتکش ایرانی پیاده و تقویت می‌کنند. از طرف دیگر شناورهایی که در نزدیکی این منطقه بودند به سرعت به کمک نفتکش ایرانی می‌روند.

جزئیات جدید از سرقت نفتکش ایرانی توسط آمریکا از زبان سردار کوثری

جانشین سابق فرمانده قرارگاه ثارالله تصریح کرد: نهایتا دزدان دریایی و نیروهای آمریکایی و بالگردهای آن‌ها و حتی شناورهایی که به کمک دزدان دریایی به منظور حمل نفتکش ایرانی و هدایت آن به جای نامعلومی آمده بودند توسط نیروی قدرتمند سپاه پاسداران پراکنده شدند و نیروهای آمریکایی حتی فرصت نکردند به اقدام بعدی دست بزنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیروها و شناورها نفتکش ایرانی به داخل آب‌های جمهوری اسلامی هدایت کردند و نهایتا این نفتکش و خدمه آن صحیح و سالم در اختیار نیروهای خودی قرار گرفت.

وی در تشریح چگونگی و تحلیل این ماجرا گفت: آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که قدرت خود را در منطقه خلیج فارس و دریای عمان نشان دهند این در حالی است که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی از آمادگی بالایی برخوردارند و متقابلا وارد عمل شدند و ثابت کردند جمهوری اسلامی اجازه وارد شدن کوچک‌ترین هجمه به مرزهای خود را نخواهد داد.

کوثری در پایان خاطرنشان کرد: اقدام سپاه نشان دهنده  قدرت جمهوری اسلامی است که در چنین سطح از آمادگی به سر می‌برد و با سرعت عملی مثال زدنی به این حادثه واکنش نشان داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید