مدیران جدید درحال بررسی میزان بدهی شهرداری هستند

کدخبر: ۴۵۲۳۸۶
اقتصادنیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت؛‌ میزان بدهی شهرداری از جانب برخی مدیران جدید شهرداری در حال راستی‌آزمایی و رفع اشکال است و کلیات آن در حال بررسی است تا جمع‌بندی نهایی شود.
مدیران جدید درحال بررسی میزان بدهی شهرداری هستند

به گزارش اقتصادنیوز علی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به موضوع میزان بدهی شهرداری اظهار داشت: قرار بر این بوده است که مشخص شدن بدهی شهرداری به سرعت دنبال شود و آخرین اخبار این است که این کار انجام شده و از جانب برخی مدیران جدید شهرداری در حال راستی‌آزمایی و رفع اشکال است و کلیات آن در حال بررسی است تا جمع‌بندی نهایی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در خصوص اعدادی که مطرح می‌شود باید گفت نیاز است منتظر بمانیم تا عملیات اتفاق بیفتد؛ نکته‌ای که وجود دارد تفسیر افراد نسبت به بدهی است.

وی توضیح داد: به عنوان شورای ششم با عنایت به بدهی‌های سال جاری، سال‌های آتی و تعهدات مالی که ایجاد شده است بدهی را بین ۵ تا ۷ هزار میلیارد تومان تخمین می‌زنیم اما دیگران در تفسیر و ارزیابی‌شان بدهی مقطع سال جاری را محاسبه می‌کنند و معتقدند دیگر موارد نگاه بلند مدت است که منابع آن در سال‌های آتی تأمین می‌شود.

صالحی تصریح کرد: قاعده این است که دارایی‌ها، منابع، مصارف و هزینه‌هایمان را به صورت جامع در نظر بگیریم و همان‌طور که برای دارایی‌ها ارزش استهلاک قائل می‌شویم باید بدانیم بدهی‌های حاضر و آتی‌مان هم شامل این مورد می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد: تا چند روز آینده اعداد به طور رسمی استخراج می‌شود، فرم آن امضا خواهد شد و پس از آن به‌صورت قاطعانه و رسمی آن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید