ترامپ بالاخره انتقام گرفت!

کدخبر: ۴۵۲۶۰۸
دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای گفته الک بالدوین آدمی «دیوانه» و «مریض» است و احتمالاً از قصد به فیلمبردار پروژه‌اش شلیک کرده و او را کشته است.
ترامپ بالاخره انتقام گرفت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای گفته الک بالدوین آدمی «دیوانه» و «مریض» است و احتمالاً از قصد به فیلمبردار پروژه‌اش شلیک کرده و او را کشته است.

حدود دو هفته پیش بالدوین در یک سانحه سر صحنه فیلمبرداری پروژه اکشن «زنگار» اسلحه‌ای که سر صحنه به او داده شده بود و بعداً مشخص شد پر بود را شلیک کرد. این امر موجب کشته شدن هالینا هاچینز فیلمبردار و زخمی شدن جوئل سوزا کارگردان شد.

حالا رییس‌جمهور سابق آمریکا در یک پادکست انتقام جویانه گفته است بالدوین، که مدت زیادی نقش او را در نمایش کمدی «پخش زنده شنبه شب» در دوران ریاست‌جمهوری‌اش ایفا کرده بود، احتمالاً از عمد به همکارانش شلیک کرده است.

ترامپ گفت: او آدمی مشکل‌دار است. سال‌هاست که او را تماشا می‌کنم. با خبرنگاران هم فیزیکی دعوا می‌کند. من هم از خبرنگاران خوشم نمی‌آید. البته بعضی‌های‌شان خوب هستند، به هر حال آدم دعوا نمی‌کند. او هر کاری که می‌کند خیلی ناآرام است. آدم دیوانه‌ای است.

وی اضافه کرد که اگر خودش در آن موقعیت بود، تفنگ را به سمت کسی نشانه نمی‌رفت. ترامپ گفت آنها سر صحنه فیلمبرداری در فضای باز بودند و اگر خودش بود تفنگ را به سمت هوا نشانه می‌رفت.

با وجود اینکه پلیس گفته دست‌اندرکاران صحنه تفنگ را به بالدوین دادند و هنوز مشخص نیست چطور گلوله واقعی در آن قرار داشته، ترامپ یک قدم فراتر هم رفت و گفت شاید خود بالدوین تفنگ را پر کرده باشد.

وی گفت: شاید خودش تفنگ را پر کرد. او مشکل دارد، آدم مریضی است.

ترامپ همچنین نتوانست اشاره‌ای به اینکه بالدوین نقش او را در «پخش زنده شنبه شب» بازی می‌کرده نکند و از آن انتقاد کرد.

وی در این زمینه عنوان کرد: الک بالدوین ادای من را خیلی بد درمی‌آورد. به نظرم خیلی وحشتناک بود. البته اگر فکر می‌کردم کارش خوب بوده و فقط سیاست‌ها یا خودش را دوست نداشتم می‌گفتم کارش خوب بود اما خیلی بد بود و آنها سال‌ها از او در این نقش استفاده کردند.

البته بالدوین نخستین کسی نیست که ترامپ گفته دیوانه است. رییس سابق اف‌بی‌آی جیمز کومی، سناتور لیندزی گراهام، سناتور برنی سندرز و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تنها چند نفر از افرادی هستند که توسط ترامپ «دیوانه» و «کاملا روانی» خوانده شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید