اعتراض مجلس به گرانی ماهی قزل آلا/ وزراتخانه های صمت و کشاورزی به وظایف خود عمل نمی کنند

کدخبر: ۴۵۲۶۲۳
نظری گفت: جولان دلالان در بازار ماهی باعث شده که قیمت‌های ماهی در داخل به شدت افزایش یابد. این در حالی است که ما حتی نتوانسته‌ایم عرضه ماهی انباشته شده در انبارها را مدیریت کنیم.
اعتراض مجلس به گرانی ماهی قزل آلا/ وزراتخانه های صمت و کشاورزی به وظایف خود عمل نمی کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علیرضا نظری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت ماهی در بازار اظهار داشت: گرانی ماهی در ماه‌های گذشته در حالی است که ما مشکلات جدی برای فروش ماهی‌های تولیدی در قفس داشتیم که همین امر منجر به انباشت ماهی‌های تولیدی شده بود.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی کشور و منطقه شاهد انبار شدن حجم زیادی ماهی تولیدی بودیم، افزود: عدم عرضه و فروش منجر به ایجاد مشکلات زیادی برای ماهی‌داران شده بود اما متأسفانه فرایند به گونه‌ای شده است که جولان دلالان در بازار ماهی باعث شده که قیمت‌های ماهی در داخل به شدت افزایش یابد. این در حالی است که ما حتی نتوانسته‌ایم عرضه ماهی انباشته شده در انبارها را مدیریت کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ متأسفانه دلالان در بازار ماهی به سود هنگفتی رسیده‌اند. این در حالی است که میزان تولید ماهی در کشورمان بیش از نیاز داخلی است و پیش‌تر مشکل صادرات داشتیم و مشخص نیست چه اتفاقی افتاده که قیمت ماهی قزل‌آلا به بالای 100 هزار تومان رسیده است.

نظری گفت: به نظر می‌رسد که وزارت صمت و وزارت جهاد کشاروزی در امر نظارت بر بازار ماهی به وظایف خود به خوبی عمل نمی‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید