شباهت‌ها و تفاوت‌های رئیسی و احمدی نژاد+فیلم

کدخبر: ۴۵۲۸۶۳
محمد مهاجری در گفتگو با اکوایران، نگرانی‌ها و انتقادهایش را بی‌پرده به زبان می‌آورد و به انتصاب افراد نزدیک به جریان پایداری اعتراض دارد.
شباهت‌ها و تفاوت‌های رئیسی و احمدی نژاد+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران٬ حدود صد روز از شروع به کار دولت سیزدهم گذشته است؛ شکل نهایی دولت مشخص شده و وزرا کارشان را شروع کرده اند، مدیران سطح بالا معرفی شده‌اند و آنچه به چشم می‌آید ورود چهره‌های دولت احمدی‌نژاد به دولت رئیسی است، این موضوع در کنار رفتارها و حرف‌هایی که دولت نهم و دهم را به یاد می‌آورند باعث می شود بپرسیم آیا این شباهت‌ها معنای خاصی دارد و باید در ادامه هم منتظر تکرار تمام آنچه در دو دولت احمدی‌نژاد اتفاق افتاد باشیم؟

اتفاقاتی مانند شکاف عمیق در جریان اصولگرایی، توقف مذاکرات، سخت‌تر شدن دایره تحریم‌ها و... . محمد مهاجری از فعالان سیاسی و رسانه‌ای قدیمی است که او را به اصولگرایی می‌شناسند و در این گفت‌وگو سعی کرده در همین قالب روند امور در دولت ابراهیم رئیسی و شباهت‌ها و تفاوت‌های آن با دولت احمدی‌نژاد را تشریح کند.

محمد مهاجری در این گفت‌وگو گاهی نگرانی‌ها و انتقادهایش را بی‌پرده به زبان می‌آورد، به انتصاب افراد نزدیک به جریان پایداری اعتراض دارد، روند مذاکرات و چهره‌هایی که برای این کار انتخاب شده‌اند پذیرفتنی نمی‌داند اما در ادامه توضیح می‌دهد که به رئیسی و دولت او امیدوار است و می‌گوید که احتمالا یک جایی رئیس دولت سیزدهم تصمیم می‌گیرد که دست از آزمون خطا بردارد و قاطع باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید